ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: بازگشت به رپچر

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۵۷

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Bioshock

11

سری بازی بایوشاک با داستان عمیق و پرداخت بی نظیری که دارد، طی چند سال گذشته دنیای بازی های ویدیویی را چندین قدم رو به جلو برد. این عنوان شوتر که یکی از مهم ترین و پرافتخارترین بازی های سال 2007 بود، حالا پا به دنیای موبایل گذاشته تا کاربران بیشتری با این شاهکار آشنا شوند. بایوشاک یک بازی شوتر-تخیلی با المان های وحشت است. داستان بازی زیر آب های اقیانوس اطلس و در شهری خیالی به نام رپچر جریان دارد، شهری که قرار بود آزادی مطلق در آن جریان داشته باشد اما سرنوشت آن به بیراهه کشیده شد و از هم گسست.

Bioshock

Bioshock

سازنده: 2K قیمت: 14.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 1650 مگابایت زبان:

Pirate Legends TD

22

دشمنان شما آدم خوارها، مردگان تالاب ها و نیروهای شیطانی امپراطوری هستند و شما هم یکی از همان دزدان دریایی یک دست معصومی هستید که محض سیر نگه داشتن شکم تان از خود محافظت می کنید و بدانید که هیچ چیز مهم تر از هدف انسان نیست. Pirate Legends در سبک Tower Defence، حرف هایی برای گفتن دارد. مخصوصا از لحاظ طراحی بصری واقعا فوق العاده و بی نقص کار شده و در کنار آن گیم پلی کاری می کند که ساعت ها سرگرم محافظت از قلمروی آبی خودتان باشید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Pirate Legends Tower Defense on Android.mp4"]

 

Pirate Legends TD

Pirate Legends TD

سازنده: Super Hippo Studios Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 374 مگابایت زبان:

Lost Echo

screen568x568

بازی های ماجراجویی در زیرشاخه اشاره و کلیک نیاز به عناوین با کیفیت بیشتری مثل Lost Echo دارند تا ثابت شود با پیشرفت دنیای بازی، سبک های پرطرفدار قدیمی نمی میرند، بلکه به فرمت های دیگری منتقل می شوند. Lost Echo بازی داستان محوری است اما برای تعریف چنین داستانی، نیاز به خلق محیط های سه بعدی جذاب بوده. جالب اینجاست، گرافیک به قدری سبک کار شده که حتی دستگاه های iPhone 3GS هم قادر به اجرای آن خواهند بود. نسخه های ویندوزفون و iOS این بازی با قیمت 2.99 دلار منتشر شده و نسخه اندروید هم در مراحل تست به سر می برد.

Lost Echo

Lost Echo

سازنده: KickBack قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون و iOS حجم: 273 مگابایت زبان:

چیکیجا

44

در هفته های گذشته بازی های حدس تصاویر محبوبی با نام های آفتابه و گلابی را معرفی کردیم اما بازی چیکیجا، عنوانیست متفاوت با ویژگی های بیشتر در بخش اهدای جایزه که مدت ها پیش از این دو بازی منتشر شده بود و جوایزی هم دریافت کرده بود. در چیکیجا، همانطور که از اسم آن پیداست، باید در رابطه با تصاویر به سه سوال "چی"، "کی" و "کجا" پاسخ دهید. تصاویر عمدتا کاراکترهای معروف، بناهای تاریخی و تصاویر مشهوری هستند که قسمت هایی از آن حذف شده. هرچه زودتر تصویر را تشخیص بدهید، امتیاز بیشتری می گیرید. زمان در کنار هوش و اطلاعات شما فاکتور مهمی محسوب می شود.

چیکیجا

چیکیجا

سازنده: کاج قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!)
    amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!) | ۷ شهریور ۱۳۹۳

    بازیا خوب بود ولی علاقه ام به بازی کم شده ترجیح میدم بازی های کوچیکو بازی کنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی