ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی آشپزخانه رؤیایی خود را در IFA 2014 به نمایش می گذارد

پیشرفت تکنولوژی تنها مختص موبایل و تبلت نمی شود. سازندگانی مثل LG با توجه به اینکه از قدیم الایام در حوزه محصولات خانگی نیز حضور داشته اند، همواره نوآوری های خود را در این حوزه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۰

پیشرفت تکنولوژی تنها مختص موبایل و تبلت نمی شود. سازندگانی مثل LG با توجه به اینکه از قدیم الایام در حوزه محصولات خانگی نیز حضور داشته اند، همواره نوآوری های خود را در این حوزه نیز به معرض نمایش می گذارند. ال جی در نمایشگاه IFA 2014 قصد دارد از جدیدترین نسخه آشپزخانه رؤیایی خود رونمایی نماید. در این آشپزخانه آخرین ابتکار های این شرکت در برابر کاربران قرار می گیرند و از این طریق کره ای ها آینده آشپزخانه ها را برای بازدیدکنندگان به تصویر می کشند. دفتر ال جی در ایران گزارشی را در مورد این آشپزخانه و قابلیت های آن برای دیجیاتو ارسال کرده که در ادامه مطلب می توانید آن را مطالعه نمایید.

فر برقی توکار ال‌جی: خودش را تمیز نگه می دارد

با وجود تکنولوژی توکار اختصاصی ال‌جی که انرژی را در سراسر گاز LG Studio ذخیره می کند، در حقیقت این آشپزخانه کاملا با محیط زیست سازگار است. Easy Clean قابلیتی است که از آن طریق در واقع دستگاه خودش را تمیز می کند و در فرهای برقی ال‌جی ارائه شده و به این صورت کاربر می تواند در کمتر از 20 دقیقه داخل فر را کاملا تمیز و بدون لکه کند. بدون اینکه نیازی به استفاده از شوینده های شیمیایی و سابیدن فر باشد، Easy clean تمیز کردن دستگاه را به چند حرکت ساده محدود می کند: اسپری کردن آب به داخل فر، فشار دادن کلید لمسی Easy Clean، روشن کردن فر و تمیز کردن پوشش لعاب داخلی آن. ساده تر از این نمی شود.

یخچال تو کار ال‌جی: هم انرژی هدر نمی رود و هم مواد غذایی تازه تر می مانند

یخچال تو کار ال‌جی به قابلیت Total No Frost مجهز است که یک سیستم غیر مستقیم خنک کردن مواد غذایی است که موجب بهینه سازی جریان هوا در بخش های مختلف یخچال می شود و به این صورت مواد غذایی برای مدت بیشتری تازگی خود را حفظ می کنند. با وجود سیستم کمپرس خطی اینورتر پیشرفته ال‌جی، در یخچال های تو کار خود به جای درایوهای جبران کننده مرسوم، درایو پیستون خطی به کار گرفته می شود که به این صورت اصطکاک داخلی کمتری ایجاد می شود و یخچال دوام و ماندگاری بیشتر، مصرف انرژی و سر و صدای کمتر خواهد داشت. با داشتن قابلیت Moist Balance Crisper که یک پوشش مشبک برای نگهداری میوه و سبزیجات است، یخچال این آشپزخانه می تواند رطوبت تبخیر شده از میوه و سبزیجات را دوباره جذب کند و به این صورت میوه و سبزیجات زمان بیشتری تازه می مانند. به علاوه، این یخچال مجهز به قابلیت ارتقا یافته Hygiene Fresh است که با استفاده از یک پروسه 4 مرحله ای بسیار موثر که شامل تابش UV LED نیز می شود، تا حد 99.999 درصد باکتری های مضری را که معمولا در داخل یخچال ها وجود دارند، از بین می برد. و با وجود درب Zero
 Clearance که حتی در تنگ ترین فضا ها هم کاملا 90 درجه باز می شود، می‌توان همه‌ی کشو ها را تا بیشترین حد ممکن بیرون کشید.

ظرفشویی توکار ال‌جی: امکان یک شستشوی راحت را فراهم می کند

ظرفشویی توکار ال‌جی با بهره گیری از تکنولوژی True Steam که با قرار گرفتن دستگاه در وضعیت قدرت بخار فعال می شود، ظرف ها را بدون کوچکترین لکه‌ای تمیز می کند. قابلیت True Steam از طریق نازل ها ذرات بخار ( 1600/1 اندازه ی یک قطره آب معمولی) با دمای بسیار بالا تولید می کند که با دقت بالا می توان این بخار را بر روی ظرف ها پخش کرد و به این صورت ذرات غذا پخش شده و ظرف ها کاملا تمیز می شوند. فشار و دمای بخار به وسیله ژنراتور بخار این ظرفشویی توکار کنترل می شوند که هرچند بسیار ظریف است ولی به اندازه ای قدرتمند است که حتی سخت ترین لکه ها مانند لکه رژ لب را هم پاک می کند. با تنها یک لمس ساده، سیستم True Steam ظرفشویی توکار ال‌جی برای کاربران نتایج درخشانی ایجاد می کند و آن مرحله پر زحمت پیش شستشوی ظرف ها با دست را هم حذف می کند. بهره انرژی شگفت انگیز (A+++) هم توسط درایو مستقیم اینورتر منحصر به فرد ال‌جی برای این یخچال امکان پذیر شده است. این تکنولوژی موتور پیشرفته، نیروی مورد نیاز برای هر بار را با انتقال مستقیم و بسیار موثرتر انرژی از موتور به سیستم اسپری آب، بهینه سازی می کند.

اجاق گاز و هود برقی توکار ال جی: یک آشپزخانه کامل

اجاق گاز توکار برقی ال‌جی از نشانگرهای نوری بهره می برد که به کاربر این امکان را می دهند که به سادگی سر شعله های روشن را شناسایی کند. هود توکار لمسی است و به ویژگی هایی مانند امکان مشخص کردن زمان خاموش شدن دستگاه، نشانگر اشباع فیلتر و وضعیت فشرده خود زمان بندی را برای استفاده ساده تر، مجهز است. سئونگ جین جو، رئیس و مدیرعامل کمپانی وسایل خانگی ال جی، گفت: "امروزه کاربران می خواهند آشپزخانه ای کاربردی و در عین حال زیبا و جذاب داشته باشند. LG Studio با ترکیب ظرافت طراحی اروپایی و قدرت، دقت و کارایی تکنولوژی پیشرو ال جی در این صنعت، هر دو خواسته را تامین می کند. آشپزخانه توکار ما برای کسانی که از هنر آشپزی، تزئینات داخلی و البته راحتی لذت می برند، ایده آل است."

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • فرید
    فرید | ۹ شهریور ۱۳۹۳

    الجی و سامسونگ بی نظیرن .اینده از ان این دو شرکته

  • حسین
    حسین | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    اینا +++A دارن ما ---G! والا :]

  • سوتابایت منتظر...!
    سوتابایت منتظر...! | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    این جاست که باید با افتخار سرشو بالا بگیره و بگه:
    Life's Good

  • Ali
    Ali | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    کاملا معلومه که الجی بهترین در این زمینس، پس لازم نیس زیاد در این رابطه صحبت کنیم!
    البته در زمینه های دیگه هم خیلی غوله ها!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی