ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویدئویی از جزئیات طراحی ظاهری و بوت شدن آیفون ۶

کاربران عادی هیچکدام تا کنون شانس در دست گرفتن آیفون ۶ را نداشته اند، اما کمپانی Feld & Volk که نسخه هایی سفارشی شده و لوکس از این تلفن هوشمند را تهیه و به بازار ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۰

کاربران عادی هیچکدام تا کنون شانس در دست گرفتن آیفون ۶ را نداشته اند، اما کمپانی Feld & Volk که نسخه هایی سفارشی شده و لوکس از این تلفن هوشمند را تهیه و به بازار عرضه می نماید و پیش از این نیز تصاویری را در اشتراک اینستاگرام خود منتشر نموده بود که گفته می شد متعلق به آیفون نسل بعدی هستند در ویدئویی که اخیراً ارائه نموده است یک نسخه ی کاملاً اسمبل شده از آیفون شش با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی را به تصویر کشیده است.

بر مبنای ویدئوی یاد شده به نظر می رسد برخی از شایعات ناخوشایند در مورد نسل بعدی تلفن هوشمند اپل صحت داشته و حلقه ی قرار گرفته در اطراف لنز دوربین آن دارای برجستگی است.

هر چند نمی توان صحت ویدئوی مورد بحث را به صورت قطعی تائید نمود ولی در ویدئو تلاش شده است آیفون ۶ را روشن و بوت نمایند و همانطور که در صفحه ی نمایشگر آن نمایش داده می شود تلفن از کاربرش می خواهد تا آن را به کامپیوتر و نرم افزار آیتیونز متصل کنند.

در طول ویدئو می توان نگاهی دقیق تر به جزئیات طراحی ظاهری آیفون ۶ داشت و در پایان آن به منظور مقایسه ی این موبایل جدید، آن را در کنار یک آیفون 5S قرار داده اند. نسل بعدی تلفن هوشمند اپل یعنی آیفون ۶ قرار است در روز هجدهم شهریور طی مراسمی به صورت رسمی از جانب این کمپانی به کاربران معرفی گردد و برخی از شایعات خبر داده اند که این تلفن هوشمند در دو نسخه از نظر ابعاد نمایشگر ارائه خواهد شد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/iphone6-boot.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • Sorillaz
    Sorillaz | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    نه، نیست!
    تصویر کابل لایتنینگ از پایین صفحه آغاز نشده و چند پیکسلی بالاتر اومده... بعدشم به احتمال زیاد سیستم عامل دستگاه آی‌اواس ۷ هستش چون لوگوی آیتونز توی صفحه‌ی اتصال روی آی‌اواس ۸ با رنگ قرمز ظاهر میشه... ابتدای ویدیو هم به هنگام بوت لوگوی خاکستری رنگی نمایش داده میشه که خب صحنه‌ ناآشناییه!
    بی اسمارت پیلیز !!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی