ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سیانوژن مورد توجه آمازون، مایکروسافت، سامسونگ و یاهو قرار گرفته است

اینطور که از اخبار و حواشی آن بر می آید به نظر می رسد ممکن است در آینده یی نزدیک سیانوژن توسط یکی از کمپانی های بزرگ فعال در زمینه ی تکنولوژی خریداری شود. برند یاد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۹:۴۱

اینطور که از اخبار و حواشی آن بر می آید به نظر می رسد ممکن است در آینده یی نزدیک سیانوژن توسط یکی از کمپانی های بزرگ فعال در زمینه ی تکنولوژی خریداری شود. برند یاد شده که به خاطر ارائه ی رام های سفارشی بسیار پایدرا بر مبنای اندروید شهرت یافته است در هفته ی گذشته اعلام نمود قصد دارد تیمی جدید را به همراه استارت آپ Nextbit‌ تشکیل داده و یک موبایل یا محصول بسیار جذاب را به کاربران ارائه نماید.

اما اکنون و بعد از انتشار خبر مذکور منابع مختلف در مورد شایعاتی صحبت به میان آورده اند که بر مبنای آنها چشم کمپانی هایی مانند سامسونگ، مایکروسافت، آمازون و حتی یاهو به دنبال سیانوژن است. همه ی شرکت های مورد اشاره دارای یک علاقه مندی مشترک هستند و آن چیزی نیست جز توسعه ی نسخه ای از اندروید به شکل سفارشی شده و بیرون آمده از زیر سایه گوگل.

آمازون در حال حاضر از FireOS بر روی محصولاتش استفاده می نماید و این سیستم عامل در اصل یک نسخه ی به شدت دستکاری شده از اندروید است. سامسونگ نیز به اعتقاد بسیاری به دنبال راهی می گردد تا به گوگل اثبات نماید که موفقیت کنونی اندروید مدیون این شرکت بوده و بزرگان دنیای جستجو به آنها نیازمند هستند، و از مایکروسافت ابداً بعید نیست که با خرید سیانوژن گوشی هایی را روانه ی بازار نماید که سرویس های گوگل از روی رام اندروید ارائه شده بر آنها حذف و در عوض سرویس های این شرکت جایگزین شده باشند.

یاهو در ابتدای سال جاری لانچر Aviate را خریداری و شروع به عرضه ی آن تحت نام خود نمود، دور از ذهن نیست شرکتی که روزهایی در حاشیه را تجربه می نماید تلاش کند با تصاحب سیانوژن برای کاربران تجربه یی متفاوت را به همراه نام خودش فراهم آورد و یکبار دیگر توجه اذهان عمومی را به خود جلب نماید.

با عرضه شدن OnePlus One به همراه سیانوژن نام این برند بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته و آنها در طول سال گذشته توانسته اند ضمن همکاری با شرکت های مختلف نامدار ۳۰ میلیون دلار درآمد به دست بیاورند، اما حالا و بر مبنای این شایعات به نظر می آید روزهای بهتری نیز در انتظار یکی از محبوب ترین تولید کنندگان رام های سفارشی اندروید باشد و شاید به زودی آنها بخشی از یک عنوان بزرگتر بوده و سهم بیشتری از حضور بر روی تلفن های موبایل در بازار را به خود اختصاص دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • امین
    امین | ۸ شهریور ۱۳۹۳

    میترسم یکی سیانوژن رو بخره بعد انتشار رام های سفارشی سیانوژن متوقف بشه.
    سیانوژن تنها دلیلیه که هنوز Galaxy S (بدون شماره!) دارم اونم با اندروید 4.4.2 !!
    چون رام های Galaxy S سیانوژن بیشترین دانلود رو دارن سیانوژن خیلی خوب هواشو داره
    مرسی سیانوژن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی