ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میکسر صوتی بسیار کوچک با قابلیت اتصال به گجت های مختلف

آیا به میکس کردن موسیقی علاقه دارید ولی نمی خواهید زمان زیادی را صرف اینکار کنید؟ در این صورت اوپن میکس (Openmix) همان گجتی است که شما به آن نیاز دارید، یک ابزار بسیار کوچک ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۹ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

آیا به میکس کردن موسیقی علاقه دارید ولی نمی خواهید زمان زیادی را صرف اینکار کنید؟ در این صورت اوپن میکس (Openmix) همان گجتی است که شما به آن نیاز دارید، یک ابزار بسیار کوچک و جذاب در زمینه ی یاد شده که در حال حاضر تحت توسعه قرار دارد.

این گجت شما را قادر می سازد همزمان دو وسیله را به آن متصل نموده و سپس بین صدای در حال پخش از آنها سوئیچ نموده یا این اصوات را با یکدیگر ترکیب نمایید، برای مثال می توانید همزمان آیفون و لپ تاپ خود را به آن متصل کنید و بر روی هر یک فایل موسیقی را پخش و سپس به میکس و ترکیب صدای آنها با هم بپردازید.

2

میکسر یاد شده علی رغم ابعاد کوچکش می تواند به گجت های بسیاری اتصال یابد ولی نباید فراموش کرد فیدر (fader) به کار رفته در آن قابل مقایسه با میکسرهای حرفه ای و پیشرفته نیست. همچنین می توانید با استفاده از ورودی سومی که برای اوپن میکس در نظر گرفته شده است و اتصال یک گجت دیگر به آن و کمک گیری از اپلیکیشن های مرتبط، به صدای میکس شده ی خود افکت هایی را نیز بیافزایید.

اوپن میکس در حال حاضر مشغول جذب سرمایه ی اولیه بر روی وب سایت Kickstarter بوده و هدفش جلب توجه افرادی است که می خواهند با صرف هزینه ی کم ابزاری را جهت میکس موسیقی به عنوان یک تفریح تهیه نمایند.

این ابزار تنها ۱۷ گرم وزن داشته بدنه ای از جنس پلاستیک دارد و دارای سه ورودی جک ۳.۵ میلیمتری به همراه یک خروجی استریو از همین نوع است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۹ شهریور ۱۳۹۳

    ایده جالبیه

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۹ شهریور ۱۳۹۳

    چقد پول لازم دارن بریزم حسابشون ؟
    ممنون بابت پست

  • amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!)
    amirftma (طرفدار هیچ برندی نیستم!!!) | ۹ شهریور ۱۳۹۳

    چه جالب
    دیجیاتو رنگش مثل رنگ تو آبیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی