ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار HTC قابلیت های جدیدی را برای اولین بار به دنیای ویندوز فون می آورد

عرضه HTC One M8 برای ویندوز فون را می توان نقطه عطفی برای این سیستم عامل دانست. در حالی که تا پیش از این ویندوز فون محدود به محصولات نوکیا و چندین موبایل بی کیفیت ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

عرضه HTC One M8 برای ویندوز فون را می توان نقطه عطفی برای این سیستم عامل دانست. در حالی که تا پیش از این ویندوز فون محدود به محصولات نوکیا و چندین موبایل بی کیفیت دیگر می شد، اکنون اکوسیستم مایکروسافت یکی از بهترین اندرویدی های ممکن را در جمع خود می بیند.

One M8 نه تنها طراحی منحصر به فرد خود را برای ویندوز فون به همراه می آورد، بلکه چند قابلیت نرم افزاری را نیز برای اولین بار در اختیار کاربران ویندوز فون قرار می دهد.

شاید نوکیا سلطان بلامنازع دوربین های موبایل به شمار رود و محصولاتش عکس هایی با کیفیت مثال زدنی را شکار کنند، اما از لحاظ نرم افزاری هستند قابلیت هایی که تنها در اندروید وجود دارند تا به حال هرگز توسط نوکیا عرضه نشده اند.

خوشبختانه HTC با ورود خود به دنیای ویندوز فون، تعدادی از این امکانات را به همراه آورده است. مهمترین موردی که تا به حال در هیچ موبایل ویندوز فونی دیگری مورد استفاده قرار نگرفته، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080p و سرعت 60 فریم بر ثانیه است.

10660835_10201663154498919_1673360543_n_thumb (1)

ویندوز فونی ها تا به حال به صورت نرم افزاری ویدیو های صحنه آهسته را تولید می کردند، اما اکنون آنها این شانس را دارند تا از همان ابتدا تصاویر را با سرعت پایین تری ضبط نمایند.

HTC همچنین ویژگی HDR را با خود به ویندوز فون آورده است و در کنار آن به کاربران سیستم عامل مایکروسافت اجازه می دهد تا در حین فیلمبرداری، به ثبت عکس نیز بپردازند.

بی شک حضور One M8 در خانواده ویندوز فون، تازگی را به این سیستم عامل باز می آورد و می تواند رقابتی دیدنی را میان سازندگان شکل دهد. باید امیدوار بود تا دیگر تولید کنندگان بزرگ نیز پای به دنیای ویندوز فون بگذارند و بدین ترتیب این سیستم عامل را از رکود کنونی خارج نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • scientist
    scientist | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    برای دوستانی که میخوان بازی کنن و توی شبکه های اجتماعی بچرخند همون اندروید عالیه اما اگه میخوای کار اساسی با گوشی انجام بدید فقط وینفون. تا ابد لومیا و دیگر هیچ ، نود درصد کارهامو با وینفون راه میندازم و در موارد خاص میرم سراغ لب تاپ. هیچ وقت تعصب نداشته باشید ‎:)‎

  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳

    اميدوارم روزي جاي اندرويد به وينفون برسد به دلايل بسيار...

  • فرید
    فرید | ۱۰ شهریور ۱۳۹۳

    ویندوزفون اصلا برای موبایل خوب نیست حیف اندرویییییییییییییییید
    باید دیدwindows 9 رو مایکروسافت چی کار میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی