ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویدئویی دقیق از ظاهر و قطعات داخلی آیفون ۶

هنوز یک هفته به معرفی رسمی آیفون ۶ توسط اپل مانده و اما شاید بتوان گفت دیگر همه چیز را حداقل در مورد ظاهر و سخت افزار این محصول می دانیم. تا به حال چندین ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۰:۳۹

هنوز یک هفته به معرفی رسمی آیفون ۶ توسط اپل مانده و اما شاید بتوان گفت دیگر همه چیز را حداقل در مورد ظاهر و سخت افزار این محصول می دانیم.

تا به حال چندین تصویر و اطلاعات زیادی در مورد این محصول لو رفته، اما یک کانال روسی زبان در یوتیوب به نام Rozetked با انتشار ویدئویی با کیفیت از آیفون ۶ و قطعات داخلی آن تقریبا همه چیز این محصول را به نمایش گذاشته است.

در این ویدئو که مشابه یک هندزآن به نظر می رسد، یک نسخه آیفون با صفحه نمایش بزرگ دیده می شود که به نظر میرسد نسخه ۴٫۷ اینچی آیفون باشد. طراحی نسخه جدید آیفون در آن به وضوح در ویدئو به چشم می آید. همچنین اندازه و ظاهر آن با آیفون فایو اس نیز به نمایش در آمده است.

البته در این ویدئو Rozetked آیفون ۶ مربوطه را -بر خلاف ویدئوی دیگری که چند روز قبل منتشر شده بود- روشن نمی کند. اما ویدئو به خوبی تصویری کامل از طراحی و قطعات داخلی آیفون جدید را به همراه دیدی مقایسه ای با نسخه فعلی آن به نمایش گذاشته است.

اپل تا یک هفته دیگر و در هجدهم شهریور در کنفرانسی که دعوتنامه های آن هم ارسال شده محصولات تازه اش را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد که در دیجیاتو به صورت زنده پوشش داده خواهد شد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Exclusive-russia-iPhone-6.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • ناشناس
    ناشناس | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    این دیگه چه طرح مزخرفیه از اپل بعیده همچین چیزی بده بیرون.دیگه کاسه صبر اقای عامر هم داره سرریز میشه ها.واقعا کی اینو از خودش در اورده؟ درسته که طرح الکیه ولی میتونست خیلی بهتر طراحی کنه.

  • مهریار
    مهریار | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    احتمالا که این شکلیه......

    http://www.concept-phones.com/apple/iphone-6-concept-inspired-leaks/

  • احسان امیری
    احسان امیری | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    از قرار معلوم مثل اینکه طراحیش همینه ولی عیب نداره موقعی که خریدم و پلمپش رو باز کرد اول یه تیغ موکت بری میارم او نوارای بالا و پایین معروف و پر حاشیه رو میکَنم تا خیال خودم و شما راحت شه

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    یعنی اگه طراحیش این باشه تمام آرمان ها استیو جابز رو زیر سوال برده .......................................................

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی