ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تبلت کامپکت سونی از سری Z3 معرفی شد

سری Z3 ساعتی پیش معرفی شد و یکی از اعضای این خانواده تبلت کامپکت سونی است که با نام کامل اکسپریا زد 3 تبلت کامپکت خوانده می شود. تبلت کامپکت Z3 به نوعی مکمل Z3 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۰:۵۶

سری Z3 ساعتی پیش معرفی شد و یکی از اعضای این خانواده تبلت کامپکت سونی است که با نام کامل اکسپریا زد 3 تبلت کامپکت خوانده می شود.

تبلت کامپکت Z3 به نوعی مکمل Z3 محسوب می شود و ویژگی های سخت افزاری آن حدودا با آنچه که انتظار می رفت یکی است.

مهم ترین جنبه این تبلت قطعا وزن آن است. تبلت Z3 کامپکت 8 اینچی تنها 270 گرم وزن دارد، تقریبا هم وزن یک فبلت 5.5 اینچی. ضخامت 6.4 میلی متری این تبلت هم دستاورد قابل توجهی برای سونی محسوب می شود. این عدد را که با ضخامت تبلت های پیشین مقایسه کنید متوجه این پیشرفت بزرگ خواهید شد.

gsmarena_001

پردازنده چهار هسته ای با قدرت پردازش 2.5 گیگاهرتزی اسنپدرگن 801 و چیپ گرافیکی آدرنو 330، به همراه 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی وجوه تشابه این تبلت به اکسپریا زد 3 هستند. البته این تبلت هم از آخرین استانداردها بهره می برد و ضد آب و ضد غبار است.

صفحه نمایش این تبلت 8 اینچ است و دوربین پشتی آن 8.1 مگاپیکسل قدرت دارد در حالی که دوربین جلو 2.2 مگاپیکسلی است. البته هر دو قادر به فیلمبرداری 1080 پی هستند. باتری زد 3 کامپکت تبلت هم 4300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

gsmarena_003

خبر خوش دیگر سونی برای گیمرهای علاقه مند به محصولاتش، قابلیت استریم بازی های پلی استیشن 4 روی گجت های سری زد 3 است. در حقیقت، اگر شما یک تبلت زد 3 و یک پلی استیشن 4 داشته باشید در هر زمانی که بخواهید، می توانید بازی را از تلویزیون به تبلت منتقل کنید و ادامه بازی را در صفحه نمایشی کوچکتر، اما قابل حمل دنبال کنید. این قابلیت که ریموت پلی نام دارد ابتدا برای پلی استیشن ویتا در نظر گرفته شده بود اما در ادامه به دیگر محصولات سونی هم رسید.

عرضه اکسپریا زد 3 تبلت کامپکت در دو رنگ مشکی و سفید از همین ماه آغاز خواهد شد. هنوز قیمت مناسبی ارائه نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • محمود
    محمود | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    واقعا جای همچین چیزی خالی بود

  • pedram
    pedram | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    سونی به یه تبلت اندازه این خیلی نیاز داشت فکر کنم تا الان صبر کرده بود چون فبلت 6.4 اینچیش یعنی زد اولترا تقریبا یه تبلت بود ولی این یه چیز دیگست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی