ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس معرفی کرد: MeMo Pad 7 با پردازنده ۶۴ بیتی

اخیرا ایسوس از تبلت جدید خود در سری MeMo Pad رونمایی کرد. این تبلت MeMo Pad 7 نام دارد و یکی از معدود تبلت هایی است که از پردازنده ۶۴ بیتی اتوم بهره می برد. ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۱۹

اخیرا ایسوس از تبلت جدید خود در سری MeMo Pad رونمایی کرد. این تبلت MeMo Pad 7 نام دارد و یکی از معدود تبلت هایی است که از پردازنده ۶۴ بیتی اتوم بهره می برد. قدرت پردازش ۴ هسته آن ۱.۸۶ گیگاهرتز بوده و ۱ گیگابایت رم آن را همراهی می کند.

این تبلت ۷ اینچی از پنل LED-Backlit IPS بهره می برد و رزولوشنی برابر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل دارد. این دستگاه در دو مدل ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه می شود و همچنین امکان استفاده از کارت حافظه جانبی هم وجود دارد. در کنار این فضا، ۱۶ گیگابایت فضای ابری رایگان هم وجود دارد که ۱۱ گیگابایت آن، فقط در سال اول قابل استفاده است. نکته جالب اینکه ایسوس دوربین پشت دستگاه را ۲ مگاپیکسل و دوربین دوم را ۵ مگاپیکسل در نظر گرفته. گفته شده که باتری MeMo Pad 7 حدود ۹ ساعت دوام می آورد.

از نظر اندازه باید گفت این تبلت ابعادی معادل ۱۱۳.۷ در ۱۸۹.۳ میلیمتر و ضخامت ۹.۶ میلیمتر دارد و همچنین، وزن این محصول در حدود ۲۹۵ گرم است. هنوز از نسخه اندروید MeMo Pad 7 صحبتی نشده اما تحت رابط کاربری ایسوس Zen UI اجرا می شود.

هنوز از قیمت این تبلت خبری منتشر نشده اما گفته می شود که MeMo Pad 7 جزو تبلت های ارزان قیمت ۶۴ بیتی خواهد بود. در ادامه مطلب تصاویر بیشتر از این محصول را خواهید دید.

ASUS-MeMO-Pad-7 (16) ASUS-MeMO-Pad-7 (15) ASUS-MeMO-Pad-7 (14) ASUS-MeMO-Pad-7 (13) ASUS-MeMO-Pad-7 (12) ASUS-MeMO-Pad-7 (7) ASUS-MeMO-Pad-7 (8) ASUS-MeMO-Pad-7 (9) ASUS-MeMO-Pad-7 (10) ASUS-MeMO-Pad-7 (2) ASUS-MeMO-Pad-7 (3) ASUS-MeMO-Pad-7 (4) ASUS-MeMO-Pad-7 (11) ASUS-MeMO-Pad-7 (6) ASUS-MeMO-Pad-7 (5)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • LG Forever
    LG Forever | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    یا علی چقدر رنگبندی ...

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    رنگبندی رو ببین انگاری لباس بانوانه

  • اشکان
    اشکان | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    دیجیاتو جون ایسوس 2 تا تبلت معرفی کرد، یکی همونی که اول خبر عکسشو گذاشتی با صفحه فول اچ دی و 199 یورو قیمت، یکی هم اینی که شما میگی و عکسشو در ادامه خبر گذاشتی با 149 یورو قیمت.
    راستی، اولترابوک ها و ساعت هوشمندش رو هم پوشش بدین لطفا! :)

  • sackboy
    sackboy | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    عکسا رو که اشتباه گذاشتی برادر من! :|
    ولی چقدر مسخره. دوربین جلو 5 و دوربین عقب 2! حتی عاشقای سلفی هم فکر نکنم بیشتر از عکس معمولی سلفی بگیرن. به نظرم همین یه پارامتر برای نخریدنش کافیه!
    (البته اون تبلتی که توی تیتر عکسشو گذاشتین، (و نه اونایی که تو متن استفاده شده) خداییش دیزاین متفاوت و شاهکاری داره و آدمو به شدت وسوسه می کنه.)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی