ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ رسما معرفی کرد: Galaxy Note 4

سامسونگ در مراسمی به صورت رسمی گلکسی نوت ۴ را رسما معرفی کرد. این فبلت نسخه جدید سری Note سامسونگ است. پیش از این بارها در مورد آن در دیجیاتو خوانده اید. وزن نوت ۴ ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۴۷

سامسونگ در مراسمی به صورت رسمی گلکسی نوت ۴ را رسما معرفی کرد. این فبلت نسخه جدید سری Note سامسونگ است. پیش از این بارها در مورد آن در دیجیاتو خوانده اید.

c15dffaa-660d-4b97-9e6c-eb64b79a62c9

وزن نوت ۴ جدید ۱۷۶ گرم و ضحامتش ۸.۵ میلی متر است. همانطور که در تصویر مشخص است قرار است گلکسی نوت ۴ در چهار رنگ طلایی، سفید، مشکی و صورتی به بازار عرضه شود. در این نسخه قابی فلزی به طراحی گلکسی نوت اضافه شده و صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی آن از نوع Super AMOLED و با رزلوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل QuadHD خواهد بود.

کیفیت صفحه نمایش در این نسخه در مقایسه با سایر نسخه های نوت کیفیت بسیار محسوسی دارد. همچنین دوربین نیز به یک نسخه ۱۶ مگاپیکسلی ارتقا یافته و دوربین جلویی نیز در آن به ۳٫۷ مگاپیکسل با دیافراگم ۱٫۹ رسیده که آن را برای عکس های سلفی بهتر می کند.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

در نوت ۴ پردازنده هشت هسته ای ۱٫۹ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۵ و یک پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتزی چهارهسته ای تعبیه شده و برای پردازش امور گرافیکی نیز از پردازنده ای ۶۰۰ مگاهرتزی Adreno 420 استفاده شده است. باتری ۳۲۲۰ میلی آمپری در نوت ۴ انرژی آن را تامین می کند که تا ۷٫۵ درصد بهتر از نسخه پیشین است. همچنین امکان شارژ سریع نیز در این نسخه وجود دارد. گلکسی نوت ۴ تنها در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد شارژ می شود.

VRG_0888

نوت ۴ در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایت عرضه می شود که امکان اضافه کردن حافظه آن با کمک کارت حافظه، تا ۶۴ گیگابایت ممکن است.

اسکنر اثر انگشت درست مشابه آنچه در گلکسی اس ۵ وجود داشت در این نسخه تازه از نوت نیز تعبیه شده. ضمنا سه میکروفون برای کاهش حداکثری صداهای مزاحم محیط نیز در آن جای داده شده است.

نوت ۴ به همراه نسخه ۴.۴ اندروید کیت کت عرضه می شود، اما با توجه به امکانات جانبی که به واسطه قلم استایلوس به آن اضافه می شود، در این نسخه تغییراتی دیده می شود. حساسیت قلم در این نسخه دوبرابر نسخه های پیشین نوت است که اجازه می دهد حس کشیدن یا نوشتن در آن بیشتر از تمام نسخه های پیشین به نوشتن روی کاغذ نزدیک تر باشد.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

جزئیات بیشتر در رابطه با این محصول جدید به زودی به این مطلب اضافه خواهد شد.

در حال حاضر می توانید در پخش زنده دیجیاتو از مراسم سامسونگ جزئیات را به صورت زنده مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • رامین
    رامین | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    دوست عزیز آقای صادق پور یه اشتباه کوچیک در مورد پردازنده شده که میدونم بخاطر سرعت در نوشتن مطلب بوده
    شما نوشتین: "در نوت ۴ پردازنده هشت هسته ای ۱٫۹ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۰۵ و یک پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتزی چهارهسته ای تعبیه شده" در صورتی درستش اینه: پردازنده این گوشی مثل قبل در دو مدل عرضه میشه که یکی با Exynos 5433 (مجهز به 4 پردازنده 1.9 + چهار پردازنده 1.3 هست) و یکی هم با پردازنده Snapdragon 805 با چهار هسته 2.7 گیگاهرتزی
    با تشکر از مطلب خوبتون

  • LG Forever
    LG Forever | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    سخت افزار عالی در کنار یک گوشی نسبتا زشت...

  • Behnam.t
    Behnam.t | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    سخت شده واقعاً گوشى طراحى كردن، يه ريسكه واقعاً، اگه موفق باشى تو طرح قبل ( نت ٣) دلهره اور ميشه كه شكلو شمايل گوشى رو انقلابى تعقير بدى،.. بايد حق داد به كمپانيهايى ( سامسونگ، اپل ،سونى، و...) بزرگ كه سر در گم باشن با اين اوضاع و رقابت وحشتناكى كه توى اين دو سه ساله راه افتاده، غير از بهينه كردن قابليتها و سيستم عامل كاملتر و دوربينو تاچ اسكرين و ... غيره مگر ميشود منقلب كرد روح طراحى رو! كمپانى اپل هم بار روانى دلهره اورو رو متحمل هست و كاربران و منتقدين همواره چشم به اين رويداد دوخته اند، سامسونگ كه سعى كرد نااميد نكنه طرفداراشو، سونى هم تلاش خودشو كرد كاربراشو خوشحال كنه، ديگه با خودشون من كه به اپل اميدم بيشتر شده با اين شرايط!

  • سجاد
    سجاد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    مشخصات و امکاناتش عالیه. و طراحی خاص (نمی گم زشت :D) سامسونگ همچنان حفظ شده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی