ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک موفقیت دیگر برای اندروید؛ تبلت Tab S8 از لنوو رسماً معرفی شد

لنوو ابداً با بازار تبلت ها نا آشنا نیست و در طول چند سال گذشته محصولات مختلفی را به این بازار عرضه نموده است، اما حالا کمپانی مذکور در گامی جدید و با معرفی تبلت ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۸

لنوو ابداً با بازار تبلت ها نا آشنا نیست و در طول چند سال گذشته محصولات مختلفی را به این بازار عرضه نموده است، اما حالا کمپانی مذکور در گامی جدید و با معرفی تبلت Lenovo Tab S8 نشان داده است ترسی از مایکروسافت و سر به سر گذاشتن با اکوسیستم ویندوز این شرکت ندارد و با توجه به مشخصات سخت افزاری تبلت مورد بحث می توانیم حضور اندروید گوگل بر روی آن را یک پیروزی دیگر برای این سیستم عامل و شرکت ارائه دهنده اش بدانیم، در حالیکه به نظر می آید مایکروسافت یک گام دیگر به عقب رانده شده باشد.

Tab S8 بر مبنای پردازنده ی چهار هسته ای Z3745 اتم از اینتل ارائه گشته است و در واقع اولین تبلت لنوو محسوب می شود که از محصولات اینتل در راستای اجرای سیستم عامل اندروید استفاده می نماید. این کمپانی تا پیش از این پردازنده های مذکور را تنها بر روی گجت هایی به کار می گرفت که قرار بود با ویندوز ۸.۱ و یا ویندوز فون ۸.۱ عرضه گردند.

چیپ به کار گرفته شده در Tab S8 مجهز به تکنولوژی Burst Performance بوده که از نظر کارایی تا حدی مشابه قابلیت big.LITTLE در پردازنده های ARM محسوب می شود و بر مبنای آن در حین پردازش های سنگین پردازنده از همه ی توان خود استفاده کرده ولی در پاسخ به امور سبک تر تنها بخشی از توانش مورد استفاده قرار گرفته و در مصرف انرژی صرفه جویی می گردد.

تبلت جدید لنوو دارای نمایشگر ۸ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و از تراکم پیکسلی ۲۳۸ppi نیز بهره مند گشته است. جهت مقایسه بد نیست یادآور شویم تبلت گلکسی تب ۴ از نوع ۸ اینچی دارای تراکم پیکسلی ۱۸۹ppi بوده و آیپد مینی ۲ از اپل با نمایشگری ۷.۹ اینچی تراکم پیکسلی ۳۲۴ppi دارد.

Tab S8 به ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز گشته و دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۱.۶ مگاپیکسلی در جلو است. لنوو می گوید محصول جدیدش در حین استفاده های معمول قادر است تا ۷ ساعت به کاربران سرویس داده و روشن باقی بماند.

این تبلت با اندروید ۴.۴ کیت کت عرضه خواهد شد که متاسفانه قادر نیست به صورت کامل از توانایی های پردازنده ی ۶۴ بیتی ارائه شده بر روی محصول مورد اشاره استفاده نماید و برای محقق شدن مسئله ی مذکور لازم است منتظر ارائه شدن اندروید L با نام احتمالی پای مرنگ لیمو باشیم.

انتظار می رود Tab S8 در جریان کنفرانس خبری امروز لنوو در نمایشگاه IFA به نمایش درآمده و عموم بتوانند آن را از نزدیک مشاهده نمایند. در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر بیشتری از این تبلت را مشاهده کنید.

3

2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • میعاد
    میعاد | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    سلام من این تبلتو دارم و اندرویدشم ۴.۴.۲ کیت کت اما هرکاری میکنم روت نمیشه شما اگه برنامه ای رو میشناسید که روتش میکنه تورو خدا بگید

  • ارشیا
    ارشیا | ۵ دی ۱۳۹۳

    خوبه ولی پردازندش 1.33 نه 1.86 زدم تو هدف بعد جی پی یو ش اینتل اچدی هست

  • iPooya
    iPooya | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    تبلت باحالیه
    ----------------------
    راستی خسته شدم از بس گجت جدید اومد!

  • Hossein
    Hossein | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    قشنگه.....
    اما این سخت افزار تو ممو پد 8 مدل 181 ایسوس هم استفاده شده بود که تو بنچمارک امتیازش از نوت 3 هم زیاد تر بود......

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی