ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس دو مدل لپ تاپ EeeBook X205 و ZENBOOK UX305 را معرفی کرد

بازگشت نت بوک ها؟ هیچکدام از ما انتظار این یک مورد را از IFA نداشتیم ولی حداقل در ظاهر و از نام لپ تاپ های جدید ارزان قیمت ایسوس تحت ویندوز ۸.۱ اینطور بر می ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۱:۴۵

بازگشت نت بوک ها؟ هیچکدام از ما انتظار این یک مورد را از IFA نداشتیم ولی حداقل در ظاهر و از نام لپ تاپ های جدید ارزان قیمت ایسوس تحت ویندوز ۸.۱ اینطور بر می آید که این کمپانی تلاش نموده است برند EeeBook که پیش از این متعلق به نت بوک های این کمپانی بود را به حیات بازگرداند.

 EeeBook X205 که تا حدی می توان آن را مشابه کروم بوک های گوگل نیز دانست دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی با رزلوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل بوده و به پردازنده ی ۴ هسته ای اتم اینتل به همراه ۲ گیگابایت رم مجهز گشته است.

بدنه ی لپ تاپ مذکور از جنس پلاستیک بوده و با وزن ۹۸۰ گرم در چهار رنگ سفید، سیاه، قرمز و طلایی روانه ی بازار خواهد شد و طبق گفته ی کمپانی تولید کننده اش با یکبار شارژ می تواند به ۱۲ ساعت کار بپردازد.

مدل استاندارد EeeBook X205 دارای ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی بوده و ۱۵ گیگابایت فضای کلاود سرویس OneDrive نیز به صورت مادام العمر به همراه آن ارائه خواهد گردید. البته ناگفته نماند خریداران لپ تاپ مذکور  به ۱۰۰ گیگابایت فضای OneDrive و ۵۰۰ گیگابایت فضای Asus WebStorage نیز به مدت ۲ سال دسترسی خواهند داشت.

مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود لپ تاپ های مشابه کروم بوک گوگل از نظر قیمت این محصول را به صورت جدی به چالش خواهند کشید و از همین رو EeeBook X205 قیمتی معادل ۱۷۰ پوند داشته و در ماه نوامبر به بازار ارائه خواهد شد.

ZENBOOK UX305

2

لپ تاپ Zenbook UX305 با ضخامت ۱۲.۳ میلی متر نیز بیانگر توانایی ایسوس در ساخت کامپیوترهای قابل حمل زیبا و با کیفیت است. مدل یاد شده دارای صفحه نمایشی ۱۳.۳ اینچی با رزلوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل بوده و به پردازنده ی Core M اینتل به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی SSD مجهز گشته.

وزن اولترابوک مذکور تنها ۱.۲ کیلوگرم اعلام شده و اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و زمان ارائه ی رسمی آن به بازار منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • علی
    علی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۴

    با سلام.میخوام vmware روی ویندوز نصب کنم.میخواستم بدونم این لپ تاپ برای من گزینه مناسبی هست یا اینکه از نظر پردازشی ضعیفه.ممنون.

  • امیدک
    امیدک | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

    البته سخت افزارشم خیلی ضعیفه ولی خوب با 200 دلار انتظار ux305 رو نمیشه داشت
    جنس بدنشم اونطور که توی عکس ها دیدم حدس میزنم پشت نمایشگر پلاستیک براق باشه که متاسفانه زیاد خوب نیست
    اما از نظر من مهمترین نکته مثبتش همون طراحی زیبا و نازکش هست

  • امیدک
    امیدک | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    فانتزی من اینه که یدونه ازین لپتاپ ارزونا مثل همین Eeebook x205 داشته باشم و یه گوشه بشینم با برنامه brackets قالب سایبت طراحی کنم
    (البته هنوز در حد متوسط رو به پایینم)
    الان یه تبلت اندروید فونپد دارم،همه جوره راضیم ازش(به جز جنس بدنش) و با برنامه webmaster کار میکنم اما واقعا لپتاپ و سیستم عامل ویندوز یه چیز دیگست لامصب
    خدایی اصلا نمیتونم با تبلت و این برنامه ارتباط برقرار کنم
    کلا تبلت در زمینه بازی و وبگردی و فیلم و (((کتاب خوانی))) خیلی خوبه ولی واسه طراحی وب زیاد جالب نیست(البته برنامش امکانات خوبی داره ولی خب این نظر منه)

  • امیدک
    امیدک | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    ای بوکه چشممان را گرفت
    به نظر نازک و سبک میاد،طراحیشم که مو رو به تن آدم سیخ میکنه
    با توجه به قیمتش سخت افزار مناسبی داره فک کنم برای کار های عادی چیزی کم نذاره
    تنها ایرادش حافظشه که واقعا ۳۲ گیگ خیلی کمه که البته برای حالت پایه هست به نظرم باید حداقل ۱۲۸ میبود
    بهرحال ایسوسه دیگه
    ایسر هم لپتاپ e11 رو معرفی کرده که باید ببینم کدوم بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی