ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

SM-G5309W اولین تلفن هوشمند سامسونگ مجهز به چیپ اسنپدراگون ۴۱۰

از گوشه و کنار خبر می رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه ی تلفن هوشمند اندرویدی جدیدی با صفحه نمایش ۵ اینچی است که احتمالاً به پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۰ مجهز گردیده باشد. موبایل مذکور ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۷

از گوشه و کنار خبر می رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه ی تلفن هوشمند اندرویدی جدیدی با صفحه نمایش ۵ اینچی است که احتمالاً به پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۰ مجهز گردیده باشد. موبایل مذکور که در حال حاضر از آن با عنوان SM-G5309W یاد می شود مورد تائید مرکز صدور مجوز استاندارد برای قطعات مخابراتی در چین قرار گرفته است و ظاهراً اطلاعات مرتبط به آن توسط همین مرکز به بیرون درز پیدا نموده.

تلفن هوشمند یاد شده با سایر محصولات اندرویدی مشابه سامسونگ تفاوت چندانی نداشته و یک ابزار میان رده محسوب می گردد. بنا بر اطلاعات منتشر شده این موبایل مجهز به صفجه نمایش ۵ اینچی با رزلوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بوده و به دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به همراه دوربین پشتی ۸ مگا پیکسلی نیز مجهز گشته است.

SM-G5309W یک گیگابایت حافظه ی رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته و از درگاه حافظه ی microSD نیز بهره مند است. اما همانطوری که پیش تر نیز اشاره شد این اولین تلفن هوشمند سامسونگ خواهد بود که به پردازنده ی اسنپدراگون ۴۱۰ با سرعت پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز که دارای قابلیت های ۶۴ بیتی است مجهز گشته.

از شواهد پیداست محصول جدید سامسونگ فعلاً فقط برای چین تولید شده است ولی می توان در آینده ی نزدیک انتظار حضور آن را در سایر بازارهای جهان را نیز داشت. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از SM-G5309W را مشاهده نمایید.

 

1

 

4

2

 

3

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • hamed
    hamed | ۱۲ شهریور ۱۳۹۳

    حالم از سامسونگ بهم میخوره همشون شبیه هم هستن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی