ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت رسما معرفی کرد: Lumia 830 با کیفیت عکاسی بهتر و قیمت کمتر

مایکروسافت در کنفرانسی که IFA در حال برگزاری است به معرفی تلفن های هوشمند جدید لومیا می پردازد. لومیا ۸۳۰ از جمله این ابزارهای معرفی شده در این کنفرانس است که ظاهرش بسیار به لومیا ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۸

مایکروسافت در کنفرانسی که IFA در حال برگزاری است به معرفی تلفن های هوشمند جدید لومیا می پردازد. لومیا ۸۳۰ از جمله این ابزارهای معرفی شده در این کنفرانس است که ظاهرش بسیار به لومیا ۹۳۰ شبیه است. این گوشی با قابی آلومینیومی و بدنه ای از جنس پلی کربنات عرضه خواهد شد. این نسخه تنها ۸٫۵ میلیمتر ضخامت دارد. دوربین ۱۰ مگاپیکسلی PureView در این نسخه آن را به خوبی لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۰۲۰ نشان خواهد داد اما قیمتی که مایکروسافت برای ۸۳۰ در نظر گرفته کمتر از نسخه های مذکور است.

لومیا ۸۳۰ از به روز رسانی Lumia Denim برخوردار خواهد بود و مایکروسافت آن را به همراه ویندوز فون ۸٫۱٫۱ عرضه خواهد کرد. در این گوشی نسخه جدیدی از Lumia Camera نیز قرار دارد که تجربه عکسبرداری سریعتر و بهتری را به کاربر منتقل می کند.

Lumia 830 1

در این نسخه امکانی برای عکسبرداری اضافه شده که شبیه HDR است اما از فلاش نیز برای عکسبرداری استفاه می کند. در عکاسی HDR ترکیبی از چند تصویر گرفته شده و برای پیشگیری از بروز نور زیاد یا کم در تصویر، در هم ادغام می شوند. در لومیا، نور فلاش عکسی پرنور را ثبت می کند که اجازه می دهد نقاط تیره در عکسی که بدون فلاش گرفته می شود ترکیبی مناسب در عکس نهایی نتیجه دهد.

در لومیا ۸۳۰ یک گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت فضای داخلی و ۱۵ گیگابایت فضای ابری وان کلاود مایکروسافت در اختیار شماست. با این حال می توان با کارت حافظه فضای مورد نیاز را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش داد. صفحه نمایش ۵ اینچی آن زرلوشنی ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسلی دارد که با Gorilla Glass 3 که اندکی منحنی است محافظت می شود. یک پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۰۰ با ۱٬۲ گیگاهرتز توان پردازشی، قلب تپنده آن است و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با لنز زایس، لرزشگیر داخلی و توان فیلمبرداری ۱۰۸۰p تمام HD با ۳۰ فریم بر ثانیه سرعت از دیگر خصوصیات آن است.

ابعاد لومیا آن ۸٫۵ ×۷۰٫۷×۱۳۹٫۴ میلیمتر و وزنش ۱۵۰ گرم است. همچنین باتری ۲۲۲۰ میلی آمپری توان مورد نیاز آن را تامین می کند.

لومیا ۸۳۰ در رنگ های سبز، نارنجی، خاکستری و سفید در همین ماه با قیمت ۳۳۰ یورو در تمام دنیا توزیع می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • reza
    reza | ۲۳ مهر ۱۳۹۳

    امیدوارم نوکیا پیشرفت خوب تری داشته باشه اگه تو قیمتشم کمی منصف باشه میتونه اختدار قبلی شو برگردونه ..تا بتونه اپل وسامسونگ و به زمین بزنه.......

  • 1person.blog.ir
    1person.blog.ir | ۱۳ شهریور ۱۳۹۳

    لومیا بدون رنگ زرد نمیخوایم نمیخوایم
    برای گرفتن میان رده ها بهترین انتخابه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی