ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا رسما عرضه کرد؛ Moto360 با قیمت ۲۵۰ دلار از امروز در بازار در دسترس است

موتورولا سرانجام پس از مدت ها به صورت رسمی خبر از عرضه ساعت هوشمند معروفش Moto360 داد. این ساعت با صفحه ای گرد از جذاب ترین ساعت های معرفی شده در ماه های اخیر است. ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۴

موتورولا سرانجام پس از مدت ها به صورت رسمی خبر از عرضه ساعت هوشمند معروفش Moto360 داد. این ساعت با صفحه ای گرد از جذاب ترین ساعت های معرفی شده در ماه های اخیر است. این نمونه در دو رنگ خاکستری و مشکی از ساعاتی دیگر و از طریق سایت Best Buy و البته Google Play با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار -با بند چرمی- به فروش می رسد.

Moto360steel

علاوه بر بند چرمی، می توان این ساعت را با بند فلزی هم سفارش داد که البته در اواسط پاییز و با قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلاری قابل خرید است. همچنین قیمت این بند فلزی به تنهایی ۷۹٫۹۹ دلار خواهد بود و قیمت بند چرمش نیز ۲۹٫۹۹ دلار است.
اما در کنار قیمت، اکنون جزئیات بیشتری در مورد این ساعت می دانیم. این نمونه با صفحه نمایشی گرد با ANdroid Wear سازگار است. موتو۳۶۰ در پایین صفحه گرد خود از سنسور تنظیم نور در پایین صفحه خود بهره می برد. همچنین سنسور قدم شمار و سایر سنسورهای ردگیری سلامت نیز در آن لحاظ شده.

وزن آن ۴۸٫۷ گرم است که از ساعت G Watch R ال جی و Samsung Gear Live سبک تر است. همچنین این نمونه از شارژ بیسیم نیز پشتیبانی می کند که قابلیتی منحصر به فرد در میان ساعت های فعلی بازار است.

مواد به کار رفته در ساخت آن از بهترین ها هستند؛ همچنین طراحی ظاهری آن همانطور که پیش از این هم دیده اید، معرکه است. مانند تمامی ابزارهای پوشیدنی اندرویدی این نمونه هم از میکروفون برای پاسخگویی به جناب گوگل بهره می برد. این ساعت با تلفن ها و تبلت های اندرویدی که از اندروید ۴٫۳ به بالا استفاده می کنند سازگار است.

moto-360-gray

موتو۳۶۰ ضدغبار و ضدآب است و در برابر پاشیدن آب و باران نیز مقاوم است. همچنین توانایی مقاومت در برابر آب تا عمق یک متری را برای ۳۰ دقیقه دارد. صفحه آن با شیشه گوریلا گلس حفاظت می شود و روکش Horween بند چرمی آن را محافظت می کند.

مهمترین بخش های سخت افزاری موتو۳۶۰ را پردازنده TI OMAP 3، چهار گیگابایت حافظه داخلی، ۵۱۲ مگابایت رم و ویبراتور داخلی تشکیل می دهند. صفحه نمایش آن ۱٫۵۶ اینچی است که ۲۹۰×۳۲۰ پیکسل رزلوشن دارد. ضخامت آن نیز ۴۶ میلیمتر است و از یک باتری ۳۲۰ میلی آمپری بهره می برد که برای یک روز کامل استفاده کافی است.

در ادامه تصاویر بیشتری از این ساعت را مشاهده کنید.

moto-360-dynamic-black moto-360-dock-side moto-360-gray moto-360-front-tilt-black moto-360-side-view-gray moto-360-side-view-black

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • محمد جواد
    محمد جواد | ۱۵ شهریور ۱۳۹۳

    خیلی قشنگه ولی قیمتش ..... :(

  • Lord
    Lord | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

    هیچکی نمیفهمه که به غیر ساعت بودن کاربرد دیگه ای داره!

  • n
    n | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

    سلام. این ساعت نوتیفیکیشن های گوشی هم نشون میده؟؟؟؟

  • tahaeb
    tahaeb | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

    فقط منتظرم iwatch اپلو ببینم که جانی آیو اینقد بهش تکیه کرده که شرکت سویسی رو تهدید به ورشکستگی کرده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی