ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا رسما رونمایی کرد؛ Moto G جدید با قیمت بهتر و بهبودهایی در نمایشگر

موتورولا امروز در کنار Moto X و Moto360 از مدل جدید Moto G نیز پرده برداشت. موتورولا تغییری در نام این ابزار نداده و آن را با همان نام پیشین عرضه خواهد کرد. پس نام ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۱۷

موتورولا امروز در کنار Moto X و Moto360 از مدل جدید Moto G نیز پرده برداشت. موتورولا تغییری در نام این ابزار نداده و آن را با همان نام پیشین عرضه خواهد کرد. پس نام این نمونه تازه نیز Moto G خواهد ماند. موتو جی ۲۰۱۴.

موتورولا مدل جدید Moto G را با قیمت ۱۴۵ دلار به صورت آنلاک عرضه می کند. اما نباید نگران چیزی بود؛ بخاطر قیمت چیزی از قلم نیفتاده و حتی بهبودهایی نیز در این مدل نسبت به مدل قبلی مشاهده می شود. نخستین و مهمترین تغییر در اندازه نمایشگر دیده می شود. نمایشگر موتو جی ۵ اینچی است. با کیفیت اچ دی 720p و از نوع IPS که با شیشه Corning Gorilla Glass محافظت می شود. با افزایش سایز صفحه نمایش، اندازه گوشی هم بزرگتر شده. عرض آن ۷۰٫۷ میلیمتر و طولش ۱۴۱٫۵ میلیمتر است. این گوشی در دست بسیار راحت حس می شود. ضخامت آن نیز ۱۱ میلی متر است.

p9040091-1

سایر بهبودها در موتو جی شامل اضافه شدن اسپیکر استریو برای افزایش کیفیت صدای خروجی، دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو می شود. در این نسخه، موتو جی از microSD نیز پشتیبانی می کند و می توان حافظه گوشی را با کمک آن ارتقا داد. هر چند که خود گوشی از ۱۶/۳۲ گیگابایت فضای داخلی بهره می برد. باتری آن ۲۰۷۰ میلی آمپری است که تغییری در آن مشاهده نمی شود و این نگران کننده است؛ چرا که عمر باتری در موتو جی اولیه در حد متوسط بود.

پردازنده نیز در این مدل تغییری نکرده و کماکان یک پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۴۰۰ داریم که البته برای انجام بازی ها روی Moto G به خوبی کفایت می کند. البته در هنگام عکسبرداری ممکن است مقداری لگ مشاهده شود.

موتو جی همانطور که انتظار می رود با اندروید ۴٫۴ خالص به بازار می آید که البته قابل ارتقا به Android L خواهد بود. البته تنوع رنگ در این نسخه نیز وجود دارد و می توانید از میان تعداد زیادی از رنگ ها رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

شاید بهترین خصوصیت موتو جی، قیمت فوق العاده ارزان آن در مقایسه با رقبا باشد. این مدل می تواند در بین میان رده های بازار با قیمت ۱۴۵ دلاری اش خودنمایی کند. به هر حال باید منتظر ماند و میزان موفقیت آن را دید. این گوشی از امروز در آمریکا، هند، فرانسه، بریتانیا، برزیل، اسپانیا و آلمان عرضه می شود.

در ادامه تصاویر بیشتری از این گوشی ببینید.

p9040090-1 p9040096-1 p9040232-1 p9040252-1 p9040249-1 p9040246-1 p9040242-1 p9040241-1 p9040238-1 p9040233-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • MoHaMaD
    MoHaMaD | ۷ آبان ۱۳۹۳

    یه مورد جالب تو موتو جی دیدم که تو هیچ برند گوشی ندیدم اصلا داغ نمیکنه
    امیدوارم وارد شدن گوشیها موترلا هم مثل بقیه بشه واقعا گوشیها بی نقصی داره بیخود نبود نکسوس جدیدم موترلا زد

  • محمود
    محمود | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

    از برند های چینی و طراح های تکراری خیلی بهتره

  • بهنام
    بهنام | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

    این خیلی خیلی خوبه !! خب حالا این و Desire 820 رو تو گزینه هام واسه خرید دارم !! البته منتظر معرفی ایفون میمونم ! که اگه ارزش داشت یهو پول بیشتر میدم اونو میگیرم !

  • Hassan.Gh
    Hassan.Gh | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

    عالیه. 145 دلار اگه با دلار 3000 تومانی بیاد میشه 435 هزار تومان . آقا من اینو تا 550 هزار هم بیاد قبول دارم . اما بیشتر از این دیگه نامردیه .
    قابل توجه قاچاقچیان عزیز

    • محمد
      محمد | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

      زیر ۸۰۰ تومن نخواهد اومد .

    • Morteza T.
      Morteza T. | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳

      گوشی های موتورلا میان تو ایران قیمتهاشون نجومی میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی