ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا رسما رونمایی کرد: Moto Hint؛ هدست بلوتوث جدید که در گوش پنهان می شود

موتورولا در کنار تلفن های Moto G و Moto X جدید و همینطور ساعت هوشمندش Moto360 امروز از یک گجت دیگر نیز رونمایی کرده است. هدست بلوتوثی با نام Moto Hint که نسبت به سایر ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۲:۱۲

موتورولا در کنار تلفن های Moto G و Moto X جدید و همینطور ساعت هوشمندش Moto360 امروز از یک گجت دیگر نیز رونمایی کرده است. هدست بلوتوثی با نام Moto Hint که نسبت به سایر ابزارهای مشابه به مراتب کمتر به چشم می آید.

در این نمونه هیچ کلید فیزیکی طراحی نشده و برای پاسخگویی به تماس ها یا قطع آنها تنها کافی است آن را لمس کنید. این ابزار با تمامی تلفن های هوشمند بازار سازگار است، اما به طور اختصاصی برای بهره بری از قابلیت شناسایی صدا در موتو ایکس طراحی شده است.

2f0a8479-1

این نمونه طوری طراحی شده که در هنگام قرار گیری در گوش، از بسیاری زوایا تا حد زیادی از دید پنهان می شود. زمان دقیق عرضه Moto Hint هنوز اعلام نشده اما قیمت آن ۱۵۰ دلار است.

به علاوه موتورولا Power Pack Micro که ۱۵۰۰ میلی آمپری است را نیز معرفی کرده که با کمک می توانید آن تلفن و یا کلید های خود را پیدا کنید. شما می توانید با کمک این پکیج گوشی و دسته کلید خود را شناسایی کنید و تنها با فشردن یک کلید در پاور پک میکرو با به صدا در آوردن گوشی یا حلقه متصل به کلیدها آنها را به راحتی پیدا کنید. این پکیج با قیمت ۴۰ دلار از امروز در دسترس است.

در ادامه تصاویر بیشتری از این گجت مشاهده کنید.

2f0a8480-1 p9040174-1 p9040169-1 2f0a8476-1 2f0a8478-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • ata
    ata | ۷ آذر ۱۳۹۴

    سلام
    من سفارش دادم که برام بیارن با همون قیمت 79$

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی