ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل نقشه راه اندروید پوشیدنی را منتشر کرد

چندی بود در خبرگزاری های مختلف گمانه زنی هایی در رابطه با نسخه دوم اندروید پوشیدنی (Android Wear) می شد، اما روز جمعه گوگل با انتشار نقشه راه این پلتفرم، مسیر پیشرفت و برنامه زمان ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۲۸

چندی بود در خبرگزاری های مختلف گمانه زنی هایی در رابطه با نسخه دوم اندروید پوشیدنی (Android Wear) می شد، اما روز جمعه گوگل با انتشار نقشه راه این پلتفرم، مسیر پیشرفت و برنامه زمان بندی شده خود را به اطلاع عموم رساند.

طبق آنچه که گوگل منتشر کرده، عرضه نسخه دوم اندروید پوشیدنی در سال جاری میلادی انجام خواهد پذیرفت. این به روز رسانی حاوی تغییرات نرم افزاری زیادی خواهد بود. از جمله آنها می توان به دسترسی به موسیقی و سنسور جی پی اس بدون نیاز به اینترنت اشاره کرد.

در اندروید پوشیدنی نسخه ۲.۰ شما می توانید موسیقی های مورد علاقه خود را مستقیما به روی ساعت ذخیره کنید و بدون نیاز اتصال به تلفن هوشمند، به وسیله یک هدفون بلوتوث آنها را گوش دهید. مورد بعدی ظاهر ساعت است؛ از این به بعد امکان دانلود ظاهر ساعت و اعمال تغییرات دلخواه در اندروید پوشیدنی وجود دارد. به گفته گوگل، در حال حاضر آماده سازی این به روز رسانی در حال انجام است.

در نهایت گوگل دستگاه هایی که به اندروید پوشیدنی نسخه ۲.۰ آپدیت می شوند را اعلام کرد: موتورولا موتو ۳۶۰، ایسوس زن واچ، ال جی جی واچ آر و سونی اسمارت واچ ۳. همچنین ۲ ساعت هوشمند سامسونگ گیر لیو و ال جی جی واچ هم این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

گفته می شود این به روز رسانی از تاریخ ۱۵ اکتبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • حسن
    حسن | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    ببخشید ولی من تا الان فکر میکردم GPS فقط یک گیرنده رادیویی (و پردازش مربوط) هست.مثلا میشه گفت حسگر امواج با طول موج و بسامد خواص؟!مگه حسگر ها قرار نیس کارای مشابهی که بدن انسان احساس میکنه رو کمو بیش انجام بدن؟آدمی زاد فعلا نمیتونه امواجی با خصوصیات امواج GPS رو حس کنه پس این بالا که نوشتین "سنسور جی پی اس" چه معنی ای میتونه داشته باشه؟یا تکنولوژی جدیدیه که بدون دریافت امواج GPS میخوان مکان یابی کنن؟
    از این گذشته فکر نکنم این پیام من دیده بشه و جواب داده بشه:-(

  • iPooya
    iPooya | ۱۵ شهریور ۱۳۹۳

    دوستان یک سوال فنی!
    میشه رو موتو ۳۶۰ یه هندزفری بلوتوث وصل کرد تا وقتی کسی زنگ زد بشه از رو ساعت جوا

  • tahaeb
    tahaeb | ۱۵ شهریور ۱۳۹۳

    iwatch ایشالله یکنواختیا رو تموم میکنه

    • آرش
      آرش | ۱۵ شهریور ۱۳۹۳

      مطمین باشید این طرح مفهومی به هیچ وجه iWatch نیست! این ساعت به اندازه Samsung Gear زشته و برایم جالبه فن های اپل میگن خوشگله!!! فعلا تنها ساعت قابل تحمل moto 360 هست. تاحدی هم ساعت جدید ال جی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی