ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

FBI و بازی سازها با هم به مبارزه بر علیه رفتارهای خشونت آمیز آنلاین می روند

FBI با انجمن بین المللی توسعه دهندگان بازی (IGDA) وارد همکاری شده تا علیه فضای خشونت و تهدیدآمیز آنلاین به مقابله بپردازند. IGDA در حال بنای زیرساخت های مرتبط با این موضوع در وبسایت خود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

FBI با انجمن بین المللی توسعه دهندگان بازی (IGDA) وارد همکاری شده تا علیه فضای خشونت و تهدیدآمیز آنلاین به مقابله بپردازند. IGDA در حال بنای زیرساخت های مرتبط با این موضوع در وبسایت خود شده و به زودی فعالیت این بخش آغاز خواهد شد.

کیت ادواردز، یکی از مدیران اجرایی IGDA، ماه گذشته در کامیک کان سن دیگو با FBI ملاقات هایی داشته و به نظر این نشست و برخواست ها به نتیجه رسیده اند.

ادواردز می گوید: "در ماه جولای با FBI جلسه ای داشتم در رابطه با رفتارهای مخرب و سوء استفاده گرانه و آن ها اشاره کردند که چنین اتفاقاتی رو به فزونی می رود."

در حال حاضر، FBI به طور مستقیم به جرایم سایبری رسیدگی می کند و موارد مربوط به حوزه بازی های ویدیویی به تازگی وارد دستور کارشان شده. ادواردز می گوید آن ها تنها روی مواردی مثل هک کردن یا اعمال بسیار مخرب آنلاین تمرکز دارند.

در هفته گذشته، تعداد کثیری از بازی سازهای مستقل و صنعتی در نامه ای سرگشاده رفتارهای ناهنجار آنلاینی که علیه شان شکل گرفته را محکوم کردند و خواستار فضایی باز، بدون تبعیض دینی، جنسیتی و نژادی شدند.

ماه گذشته، در پی هک شدن شبکه پلی استیشن، هواپیمای جان اسمدلی، مدیر بخش آنلاین سرگرمی های سونی تهدید به بمب گذاری شده بود. چندی بعد هم آنیتا سارکسیان، فعال حقوق زنان، در پی اعتراض به سوء استفاده از نقش زن در بازی های ویدیویی پیام های دلهره آوری دریافت کرده بود. به هر روی، فعالان حوزه بازی روزها و ماه های پر تلاطمی را سپری می کنند و در ازای تولید سرگرمی، انتظار اندکی آرامش دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • محمد جواد
    محمد جواد | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    هکر ها هم خطرناک شدنا
    اینقدر دوست دارم از این جور هک کردنا یاد بگیرم D:

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی