ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

مخفیگاهی در حیاط پشتی؛ یک دفتر کار خانگی جذاب

شاید با این روش بتوانید از منزل کار کنید بدون اینکه داخل خانه، دیوانه شوید. تا به حال در باره انتخاب شغل آزاد و فریلنسر بودن مطالبی در دیجیاتو خوانده ایم. علاوه بر کسانی که ...

میترا تهرانی
نوشته شده توسط میترا تهرانی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

شاید با این روش بتوانید از منزل کار کنید بدون اینکه داخل خانه، دیوانه شوید.

تا به حال در باره انتخاب شغل آزاد و فریلنسر بودن مطالبی در دیجیاتو خوانده ایم. علاوه بر کسانی که علاقه دارند به صورت فریلنسینگ کار کنند، شغل هایی هم هستند که نیاز به حضور در محل کار ندارند. شاید خیلی از ما ترجیح بدهیم در صورت امکان کارهای روزانه را در منزل انجام بدهیم که آن هم به نوبه خود مشکلاتی دارد. شاید هم شبیه نفرین است هم نعمت؛ هرگز از خانه بیرون نمی روید، اشخاص مختلف را نمی بینید، ممکن است نامنظم شوید و حوصله تان سر برود، افراد خانه برایتان مزاحمت ایجاد کنند، اما در عوض راحت هستید، هزینه ی رفت و آمد ندارید، در ترافیک و دود نمی مانید و وقت تان هم دست خودتان است.

از جمله راه حل های این مشکلات کار در خانه، ملزم کردن خودتان به ساعت های معینی برای کار کردن است. یکی دیگر از این راه حل ها، ایجاد یک فضای کاری مناسب در منزل است. یعنی جایی در منزل را مخصوص کار برای خودتان تعبیه کنید. سعی کنید همان رویایی که برای محل کارتان داشته اید را آنجا پیاده کنید. کمی هزینه در این مورد، بازدهی تان را به شدت بالا خواهد برد. بعدا در این باره بیشتر گفتگو خواهیم کرد. اما حالا ایده ی جالبی داریم برای آن هایی که منزلشان حیاط بزرگی دارد و شغلشان هم آنقدر برایشان می صرفد تا بخواهند همچین هزینه ای کنند. با دیجیاتو همراه باشید.

دفتر-کار-پنهان- در- حیاط-پشتی-دیجیاتو-home-office-digiato (2)

معماران لندنی Platform 5 یکی از این دفاتر کار خانگی زیبا را طراحی کرده اند که ممکن است با دیدنش شما هم قید کار در اداره را بزنید و بخواهید همچین فضایی برای خودتان داشته باشید. این دفتر کوچک به سفارش یک خانواده لندنی طراحی شده که فضای کافی برای کودک جدیدی که در راه بود نداشتند و مجبور شدند فضای کاری پدر را به خارج خانه انتقال بدهند.

دفتر-کار-پنهان- در- حیاط-پشتی-دیجیاتو-home-office-digiato (3)
پنجره های سقفی مقدار زیادی از نور طبیعی را به داخل فضا وارد می کنند.

Shoffice راهی هوشمندانه برای استفاده از فضای اضافی یک حیاط طویل و بزرگتر کردن فضای مسکونی بدون تعویض خانه است. این سازه نیم دایره ای چوبی میان دیوار های حیاط پشتی باریک این خانه جنوبی جا خوش کرده است. فضای آن از طول به دونیم شده است که نیمی از آن با شیشه محصور شده و نیم دیگر فضای باز است.

دفتر-کار-پنهان- در- حیاط-پشتی-دیجیاتو-home-office-digiato (4)

پنجره های سقفی مقدار زیادی از نور طبیعی را به داخل فضا وارد می کنند. خانه تا محل کارتنها چند قدم فاصله دارد. این چند قدم هم آنقدر دور است که شما را از فضای خانه جدا کند و هم آنچنان نزدیک که احساس کنید داخل خانه هستید و بتوانید از امکانات خانه نیز استفاده کنید.

دفتر-کار-پنهان- در- حیاط-پشتی-دیجیاتو-home-office-digiato (5)

دفتر-کار-پنهان- در- حیاط-پشتی-دیجیاتو-home-office-digiato (7)

در داخل ان یک میز کوچک به اندازه یک کامپیوتر و یک چراغ رومیزی و تعدادی قفسه قرار دارد.

دفتر-کار-پنهان- در- حیاط-پشتی-دیجیاتو-home-office-digiato (8)

دفتر-کار-پنهان- در- حیاط-پشتی-دیجیاتو-home-office-digiato (9)

دفتر-کار-پنهان- در- حیاط-پشتی-دیجیاتو-home-office-digiato (10)

3035060-inline-i-1-this-home-office-is-a-backyard-hideaway
در این تصویر می توانید به ترتیب از پایین بستر، مبلمان و ملحقات داخلی، سازه و پوسته را مشاهده کنید. همانطور که می بینید سازه ترکیب بسیار ساده ای دارد که ساخت آن را سریع و راحت می سازد. دلیل نامگذاری این ساختمان به نام Shoffice، ترکیب دو اسم shed یا پوسته و Office یا دفتر است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Lord
    Lord | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    دیجی جون بیشتر از این چیزا بزار من خیلی دلم میخواد

  • Lord
    Lord | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    دوستان واقعا خوشگله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی