ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس تبلت VivoTab 8 خود را با سیستم عامل ویندوز ۸.۱ معرفی کرد

ایسوس در جریان رویداد IFA 2014 برلین از محصولات زیادی رونمایی کرد: ساعت هوشمند Zen Watch و تبلت اندرویدی خود با پردازنده ۶۴ بیتی با نام MeMoPad 7 از جمله آنها بودند. اما ماجرا هنوز ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۲

ایسوس در جریان رویداد IFA 2014 برلین از محصولات زیادی رونمایی کرد: ساعت هوشمند Zen Watch و تبلت اندرویدی خود با پردازنده ۶۴ بیتی با نام MeMoPad 7 از جمله آنها بودند. اما ماجرا هنوز تمام نشده و امروز تبلت ۸ اینچی با نام Vivo Tab 8 را با سیستم عامل ویندوز ۸.۱ معرفی کرد.

پردازنده این دستگاه همانند میمو پد ۷ با معماری ۶۴ بیت و از نوع Intel Atom Z3745 که یک چیپ چهار هسته ای با توان پردازشی ۱.۸۶ گیگاهرتزی است. جالب اینکه برد SoC استفاده شده در این تبلت، درست همانند نسخه اندرویدی است. همراه با این پردازنده، بسته به انتخاب شما، یک یا دو گیگابایت رم قرار دارد. فضای داخلی شما در این تبلت ۳۲ گیگابایت است که به وسیله پورت MicroSD تا ۶۴ گیگابایت دیگر هم می توانید به آن اضافه کنید.

اما برسیم به صفحه نمایش VivoTab 8 که یک نمایشگر ۸ اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است که به رقم تراکم پیکسلی ۱۸۸ پیکسل در هر اینچ می رسیم. ایسوس برای هر دو دوربین اصلی و دوم این تبلت، یک لنز ۲ مگاپیکسلی تعبیه کرده و همچنین، این دستگاه از یک باتری 15.2Wh (حدودا ۳۰۴۰ میلی آمپر) استفاده کرده است. نکته جالب توجه در این تبلت، وزن ۳۳۰ گرمی آن است که می توان گفت این دستگاه یکی از سبک ترین های این حوزه محسوب می شود.

به طور کلی باید گفت، ویوو تب ۸ در اصل نسخه کوچک تر شده VivoTab 8 Note است که در ابتدای سال میلادی معرفی شد. هنوز قیمت این تبلت جدید ایسوس مشخص نشده اما به زودی در رنگ های مشکی، سفید، بنفش و طلایی عرضه خواهد شد.

در ادامه مطلب تصاویر بیشتر از این محصول را خواهید دید.

Asus-VivoTab-8 (10) Asus-VivoTab-8 (11) Asus-VivoTab-8 Asus-VivoTab-8 (1) Asus-VivoTab-8 (2) Asus-VivoTab-8 (3) Asus-VivoTab-8 (4) Asus-VivoTab-8 (5) Asus-VivoTab-8 (6) Asus-VivoTab-8 (7) Asus-VivoTab-8 (8) Asus-VivoTab-8 (9)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • فیتوپلانکتون
    فیتوپلانکتون | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    قلم vivotab 8 note رو توی این مدل حذف کردند؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی