ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

سنجش سرعت شبکه داخلی وایرلس با اپلیکیشن Wi-Fi SweetSpots

شبکه‌ های وای-فای برای کاربردهای مختلفی از جمله دسترسی به اینترنت، استریم ویدئو، ایجاد شبکه داخلی، انتقال فایل و موارد دیگر کاربرد دارد. اما بی سیم بودن آن باعث می شود که در هر نقطه ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

شبکه‌ های وای-فای برای کاربردهای مختلفی از جمله دسترسی به اینترنت، استریم ویدئو، ایجاد شبکه داخلی، انتقال فایل و موارد دیگر کاربرد دارد. اما بی سیم بودن آن باعث می شود که در هر نقطه میزان سیگنال متفاوت باشد. حتماً برای تان پیش آمده که در خانه، محل کار، دانشگاه، فرودگاه یا هرجای دیگری به دلیل قرار نگرفتن در مکان مناسب، دسترسی خوبی به شبکه وای-فای نداشته باشید. اما یافتن نقطه مناسب برای دریافت حداکثر میزان سیگنال بدون داشتن امکانات خاصی، ممکن است خارج از حوصله هر کسی باشد. اپلیکیشن Wi-Fi SweetSpots یاریتان می کند تا بهترین مکان را برای دریافت بیشترین سیگنال و بهره بردن از حداکثر سرعت شبکه به سادگی پیدا کنید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا نگاهی به ویژگی ها و کارکرد این اپلیکیشن داشته باشیم.

App

اپلیکیشن طراحی بسیار ساده ای دارد و کار کردن با آن راحت است. پس از اجرای آن، دو دکمه Start و Reset در وسط صفحه نمایان می شوند. با فشردن Start سنجش سیگنال ها آغاز و با لمس Reset اطلاعات پاک شده و اپلیکیشن آماده استفاده مجدد می گردد.

در حین این عملیات، نموداری از سرعت شبکه در هر لحظه، متناسب با مکانی که قرار دارید رسم می شود. با جا به جا شدن در محیط می توانید پی ببرید که کجا مناسب ترین نقطه برای استفاده از حدکثر سرعت شبکه است. اگر کار کردن با نمودار برای تان سخت بود، با هر بار فشردن دکمه Record، سرعت شبکه در همان نقطه لیست می شود.

یکی از قابلیت های جالب Wi-Fi SweetSpots، امکان ردگیری سیگنال ها با هشدار صوتی است. اگر دکمه اسپیکر را که در بالای سمت راست اپلیکیشن قرار دارد لمس کنید، این قابلیت فعال می شود و موبایل شما به مانند یک دستگاه فلزیاب عمل می کند. اینگونه، دستگاه شروع به بوق زدن می کند و با نزدیک شدن به منبع وای-فای و قوی تر شدن سیگنال ها، سرعت این بوق ها بیشتر می شود.

امیدواریم با این اپلیکیشن، بهترین بهره را از سیگنال ها ببرید. می توانید Wi-Fi SweetSpots  را هم اکنون برای اندروید و iOS دریافت کنید:

Wi-Fi SweetSpots

Wi-Fi SweetSpots

سازنده: ASSIA Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 7.1/1.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Mohamadreza_F
    Mohamadreza_F | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    دوستان مهندس این برنامه همون طور که گفتند سرعت بین موبایل و اکسس پوینتتون رو نشون میده نه سرعت اینترنت :|

    ولی جالبه توی یک نقطه ی ثابت سرعت بین 1 تا 30 متغییر بود، حتی تمام دستگاه هایی که با وای فای وصل بودن رو هم قطع کردم ولی فرقی نکرد.

  • Roozbeh
    Roozbeh | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    سرعت ام چطوره؟
    (اينترنت ام از شركت سرعت گستر)

  • مجید نیک پور
    مجید نیک پور | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    آرزو به دل موندیم یه اپ معرفی شه نسخه وینفونم داشته باشه... دوستان بنظرتون دلیل استقبال نکردن توسعه دهندگان از وینفون چیه؟

    • Lord
      Lord | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

      اخه ملت واسه کامپیوتر سیستم عامل ویندوز دارن اونوقت برن گوشیشونو هم وینفون باشه واسه همین توسعه دهندگان زیاد توجهی ندارن ولی جدیدا به وین فون هم اهمیت میدن

  • روباه آبی
    روباه آبی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    من دیوارای خونمون اینقدر کلفت بود انتن اپارتمانی گرفتم واسه خونه بک واحدی هم بازم تو بهضی جاها مشکل داشت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی