ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه مجموعه اپلیکیشن های MSN برای اندروید و iOS در آینده نزدیک

در یک اقدام غیر منتظره، مایکروسافت از باز تعریف برند اپلیکیشن های بینگ و MSN خود در ویندوز ۸ و ویندوز فون خبر داد و همچنین، قصد دارد آنها را برای سرویس ابری، اندروید و ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

در یک اقدام غیر منتظره، مایکروسافت از باز تعریف برند اپلیکیشن های بینگ و MSN خود در ویندوز ۸ و ویندوز فون خبر داد و همچنین، قصد دارد آنها را برای سرویس ابری، اندروید و iOS عرضه کند.

اپلیکیشن های مذکور (شامل: News, Sports, Money, Travel, Food & Drink و Health & Fitness) هم اکنون بیش از ۵۰ میلیون کاربر در ویندوز و ویندوز فون دارد و در حال حاضر، از طریق وب سایت MSN، که وب سایت خانگی بیش از ۴۳۷ میلیون کاربر ایترنت اکسپلورر است، در دسترس هستند.

کاربران پس از وارد شدن به حساب کاربری مایکروسافت خود به تمام محتوای مورد نیاز خود در پلتفرم های مختلف دسترسی خواهند داشت، چرا که این شرکت اهمیت سرویس های پردازش ابری و موبایل را به خوبی درک کرده و استراتژی های خود بر پایه همین ۲ موضوع تنظیم کرده.

برایان مک دونالد، معاون مدیر عامل مایکروسافت، در این رابطه می گوید: "در ماه های آینده، ما مجموعه اپلیکیشن های MSN را برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه خواهیم کرد تا در کنار ویندوز و ویندوز فون قرار بگیرند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که تنظیمات دلخواه خود را در یکی از این پلتفرم ها تنظیم کنید و بعد از آن تمام آنها در سرویس ابری مایکروسافت ذخیره خواهند شد. خواه لیست ارزهای انتخابی شما در MSN Money باشد یا تیم مورد علاقه تان در MSN Sports یا حتی لیست سفارش غذای شما در MSN Food & Drink. تمامی آنها در تمام دستگاه های شما، از رایانه خانگی گرفته تا آیپد یا تلفن هوشمند اندرویدی تان به یک شکل در دسترس قرار خواهد گرفت."

مایکروسافت با این کار قصد دارد جای خالی خود را در بازار دیگر پلتفرم ها هم پر کند، امری که پیش از این در آن خیلی موفق عمل نکرده بود. در حال حاضر دو پلتفرم اندروید و iOS بیش از ۲ میلیون اپلیکیشن در اختیار دارند. باید صبر کرد و دید آیا در آینده کسی اپلیکیشن های MSN را به دیگران توصیه می کند یا خیر.

در حال حاضر شما می توانید از طریق وب سایت preview.msn.com به نسخه آنلاین این اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Openmind
    Openmind | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    گوگل یه اپلیکیشن یوتیوب ساده برای وینفون نداده ولی مایکروسافت...

    • Adnan
      Adnan | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

      این نشون میده مایکروسافت میخواد از ظرفیت اندروید و ios برای جا انداختن سرویس های ابریش و جلب کاربران استفاده کنه. در اصل مایکروسافت داره در جهت منافع خودش این کارو میکنه نه خدمت به اپل و گوگل. حالا از اون طرف گوگل با عدم ارائه اپلیکیشنهاش برای وینفون، اکوسیستم مایکروسافت رو تضعیف میکنه چون الان خیلیها اکوسیستم گوگل رو انتخاب کردن و حاضر نیستن با انتخاب وینفون دسترسی به خدمات گوگل براشون سخت بشه.
      ولی برای من که غیر از سرچ فارسی و یوتیوب از هیچکدوم از سرویسهای گوگل استفاده نمیکنم بود و نبودشون تو وینفون برام مهم نیست

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    و باز هم مایکروسافت چی بگم ...........................................

  • Thinkdifferent
    Thinkdifferent | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    سرویس ابری مایکروسافت خیلی خوب با پلتفرم ها هماهنگ میشه.همین دیروز لومیام رو reset factory کردم ولی هنوز contact هام هستن و علتش هماهنگ بودم با سرویس ابری هستش.one note هم فوق العادست

  • ITMaster
    ITMaster | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    اپليكيشنهاى msn !! :)) :))
    msn خودش چى بود كه اپليكيشناش چى باشه؟!!
    هيچوقت مفهوم msn مايكروسافت رو نفهميدم!

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۷ شهریور ۱۳۹۳

    رقابت داره اغاز میشه و هر برندی داره بودنشو ثابت میکنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی