ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند Jawbone با اندروید پوشیدنی، هلث کیت اپل و ویندوز فون سازگار می شود

نرم افزار دستبند Jawbone تا کنون به عنوان گجتی جهت دنبال کردن وضعیت سلامت، یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار به حساب می آمده؛ اما بزرگترین مشکل آن محدود بودنش به ردگیری اطلاعات ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

نرم افزار دستبند Jawbone تا کنون به عنوان گجتی جهت دنبال کردن وضعیت سلامت، یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار به حساب می آمده؛ اما بزرگترین مشکل آن محدود بودنش به ردگیری اطلاعات از طریق دستبندش است. بنابراین کاربران برای استفاده از امکانات مفید نرم افزار Jawbone Up، مجبور به تهیه یکی از دستبندهای آن بودند. اما این مساله متوقف شده است.

یکی از سخنگویان شرکت Jawbone تایید کرده که APIهای نرم افزار Jawbone Up برای اتصال به اندروید پوشیدنی جهت دریافت اطلاعات از ساعت های هوشمند به زودی ارائه خواهد شد. همچنین API مخصوص HealthKit اپل نیز به زودی ارائه می شود.

معنی این حرف این است که برای استفاده از اپلیکیشن فوق العاده Jawbone دیگر محدود به خرید یک دستبند Up نیستید. این نرم افزار به زودی با تمامی ساعت ها یا دستنبدهای اندرویدی که مبتنی بر Android Wear هستند و همینطور iWatch اپل سازگار خواهد بود. همچنین نهایتا نسخه سازگار با ویندوز فون آن نیز توسط Jawbone ارائه خواهد شد.

این نسخه های سازگار تا انتهای ماه جاری میلادی ارائه می شوند. امکان انتخاب بین هر دو نسخه از آن برای کسانی که از دستبند Up بهره می برند و آنها که هنوز آن را نخریده اند، وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • شربت آبلیمو
    شربت آبلیمو | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    این دیگه چی میگه...

  • اشکان
    اشکان | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    خوبه که از ویندوزفون هم پشتیبانی میکنه، اول فیت بیت، حالا هم جاوبُن! :) مایکروسافت یه ساعت هوشمند هم بده دیگه حله! :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی