ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند اپل apple smart watch
تکنولوژی

ساعت های هوشمند اپل معرفی شدند: Apple Watch

همانطور که پیشبینی میشد، اپل محصول پوشیدنی خود را با نام Apple Watch معرفی کرد. این محصول یک ساعت هوشمند مربع شکل است که رابط کاربری نرم افزار آن دایره شکل است. تیم کوک در ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۲:۳۳

همانطور که پیشبینی میشد، اپل محصول پوشیدنی خود را با نام Apple Watch معرفی کرد. این محصول یک ساعت هوشمند مربع شکل است که رابط کاربری نرم افزار آن دایره شکل است.

DSC_4989

تیم کوک در حین معرفی ساعت اپل، آن را یکی دیگر از محصولات تاریخی اپل معرفی کرد و عنوان کرد که این ساعت، علاوه بر زیبایی، سلامتی و تناسب اندام شما را هم تحت نظر خواهد داشت.

ساعت اپل از یک صفحه نمایش لمسی حساس به فشار بهره می برد و همچنین به تمام حرکات شما حساس است. روشن شدن آن به وسیله حرکت مچ شما انجام می شود. به وسیله چرخنده دیجیتالی کناری می توانید در بین رابط کاربری جابجا شده و همچنین به روی تصاویر و نقشه زوم کنید. شیشه محافظ این ساعت هوشمند که در دو سایز صفحه نمایش تولید شده است، از نوع یاقوت کبود است و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

watches-640x360

اپل ساعت خود را در سه نسخه و دو سایز ۴۲ و ۳۸ میلیمتری عرضه خواهد کرد: معمولی، اسپورت و ادیشن. این سه مدل از نظر امکانات هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و صرفا دارای بندهای متفاوتی هستند. نوع ادیشن هم از طلای ۱۸ عیار ساخته شده که از نظر قیمتی هم بسیار بالاتر از دو نسخه دیگر است. ساعت های اپل به طور کلی دارای ۳۶ بند مختلف و ۱۱ ظاهر رابط کاربری در رابطه با نمایشگر زمان خواهند بود.

DSC_5045

همچنین این ساعت ها مجهز به سیری بوده اند و می توانید دستورات صوتی را به همان شکل که در آیفون و آیپد تجربه کرده اید، به این ساعت ها هم ارسال کنید. باتری این دستگاه ها به وسیله مگ سیف خاصی که برای این ساعت ها ساخته شده، به صورت وایرلس شارژ می شود.

همانطور که احتمالا بدانید، این ساعت ها برای عملکرد صحیح نیاز به اتصال به آیفون دارند و پس از آن، نوتیفیکیشن های دریافتی را به روی ساعت اپلی خود نیز خواهید دید. در حال حاضر این محصول با آیفون های ۶، ۶ پلاس، ۵ اس، ۵ سی و ۵ سازگاری کامل دارد.

DSC_5256

نکته جالب در رابطه با ساعت این است که در زیر دستگاه چهار سنسور اینفرارد، نور مرئی LEDS به همراه دو سنسور تصویری وجود دارد که با کمک هم می توانند ضربان قلب را تشخیص دهند. با کمک اطلاعات حاصل از این چهار سنسور، اپل می تواند مواردی قابل فهم از وضعیت ضربان قلب و حرکات فیزیکی ما در طول روز و شب را استخراج کند.

سنسورهای ضربان سنج و جی پی اس قرار دارد که به شما امکان تحت نظر داشتن سلامتی خود را به صورت هر لحظه می دهد. اپل اپلیکیشن های خاصی را برای این دستگاه ها عرضه کرده که یکی از آنها نقشه کوچکی است که به شما امکان مسیر یابی به وسیله ویبره و صدا می دهد.

DSC_5269

یکی دیگر از قابلیت های این ساعت، امکان تماس گرفتن با دوستان تنها با کشیدن جسچر است. بدین صورت که برای هر کدام از دوستان تان یک نوع جسچر را مشخص کرده و با کشیدن آن، با همان شخص می توانید تماس برقرار کنید.

هنوز از تاریخ دقیق عرضه این محصول حرفی زده نشده ولی اپل به این نکته اشاره کرده که این محصول، از اوایل سال ۲۰۱۵ با حداقل قیمت ۳۴۹ دلار به فروش خواهد رسید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (121 مورد)
  • دِراگون
    دِراگون | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

    من كه هيچ وقت نسل اول محصولات اپل يا هر چيز ديگه رو نميخرم آيفون ٤.٧ نسبت به گوشى هاى ١ سال پيش اندرويدى هم ضعيف تره حالا ٦ پلاس يه چيزى ، آخه دوربين جلو ١.٢ مگاپيكسل الان تو gsmarena ديدم قيمت آنلاك ٦ پلاس از ٨٠٠ € تا ١٠٠٠€ يعنى چيزى حدود ٤،٢٠٠،٠٠٠ بياد اينجا فيكس شه حالا موندم اونايى كه از سه ماه پيش ٢،٧٠٠،٠٠٠ جمع كرده بودن ميخوان چكار كنن ؟

  • kaboos31
    kaboos31 | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

    اين كجاش زشته؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی