ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوجی فیلم قصد دارد هفته آینده در نمایشگاه فتوکینا محصولاتی تازه معرفی کند

این روزها پس از نمایشگاه IFA در برلین، باید منتظر نمایشگاه Photokina در شهر کلن باشیم که هفته آیند در حال آغاز به کار می کند. این نمایشگاه برای شش روز در این شهر برگزار ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

این روزها پس از نمایشگاه IFA در برلین، باید منتظر نمایشگاه Photokina در شهر کلن باشیم که هفته آیند در حال آغاز به کار می کند. این نمایشگاه برای شش روز در این شهر برگزار خواهد شد که در آن تازه های دنیای عکاسی و ابزارها و گجت های تازه آن به نمایش عموم در می آیند.

Fujifilm نیز به عنوان یکی از بزرگان صنعت عکاسی، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. ظاهرا این شرکت قصد دارد دوربینی جدید در این نمایشگاه عرضه کند که افراد بسیاری منتظر آن هستند. این دوربین با نام X100T از دوربین های Retro-Style خواهد بود. این دوربین با سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی از نوع APS-C و نمایشگر ۳ اینچی به همراه آنتن وای فای داخلی برای اتصال به تلفن همراه جهت کنترل دوربین، در این نمایشگاه معرفی خواهد شد. تقریبا تمامی اطلاعات این دوربین پیش از معرفی در فتوکینا لو رفته است.

لنز ۲۳ میلیمتری این دوربین با f/2.0 عرضه خواهد شد و قدرت عکسبرداری تا ایزوی ۵۱۲۰۰ را دارد. قرار است این دوربین در دو رنگ مشکی و مشکی به همراه قاب های نقره ای عرضه شود.

البته علاوه بر این دوربین، فوجی فیلم قصد داشته از نسخه جدیدی از X-T1 نیز پرده بردارد. در این نسخه ارتقاهای جزئی ظاهر می شوند. بدنه جدید و شاتر سرعت بالا از جمله امکانات تازه در X-T1 است. همچنین این شرکت مشغول کار بر روی دو لنز جدید است. لنز XF با دهانه ۵۶ میلیمتری و f/1.2 و و دیگری نمونه ای ۱۴۰-۵۰ میلیمتری با f/2.8 است که ضدغبار و ضد آب است.

fuji2

قیمت احتمالی برای X-T1 جدید ۱۳۷۰ دلار، به همراه یک لنز ۵۶ میلیمتری ۱۴۷۰ دلار و با یک لنز ۱۴۰-۵۰ میلیمتری در حدود ۱۵۶۰ دلار گزارش شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • شربت آبلیمو
    شربت آبلیمو | ۱۸ شهریور ۱۳۹۳

    آقا با عرض معذرت اینجا جاش نیست...
    منم مکانیک دانشگاه محقق اردبیلی قبول شدم...
    خیلی هم واسش زحمت کشیدم.
    حالا با خیال راحت میخوابم
    به امید همکاری با دیجیاتو در آینده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی