ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساعت هوشمند اپل apple smart watch
تکنولوژی

تصاویری از ساعت اپل

ساعت هوشمند اپل را شاید بتوان یکی مورد انتظار ترین گجت های چند سال اخیر دانست. از ۲ سال پیش تا کنون شایعات زیادی در مورد این محصول به راه افتاد و سرانجام اپل ساعاتی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۰:۲۴

ساعت هوشمند اپل را شاید بتوان یکی مورد انتظار ترین گجت های چند سال اخیر دانست. از ۲ سال پیش تا کنون شایعات زیادی در مورد این محصول به راه افتاد و سرانجام اپل ساعاتی که همگان در انتظارش بودند را معرفی نمود.

ساعت هوشمند اپل در دو سایز به بازار ارئه می شود. مدل اول نمایشگری ۱.۵ اینچی دارد و مدل دوم نیز ابعادی ۱.۶۵ اینچی را در برابر چشمان کاربر قرار میدهد. قیمت گذاری ساعت اپل از ۳۴۹ دلار شروع می شود و البته عرضه آن به بازار تا اوایل سال ۲۰۱۵ محقق نمی شود.

این ساعت مجهز به سنسور های متفاوتی است که به کاربر اجازه می دهد وضعیت سلامت خود را کنترل نماید و یا از نحوه پیشرفت فعالیت های ورزشی خود مطلع گردد.

اپل به توسعه دهندگان اجازه داده تا اپلیکیشن هایی اختصاصی را برای ساعت هوشمندش تولید نمایند و بر همین اساس می توان حدس زد که این دستگاه در آینده ای نزدیک، از لحاظ برنامه های کاربردی مزیتی بزرگ را نسبت به رقبای خود به دست آورد.

به گزارش ورج، ساعت جدید بسیار سبک است و از جنس ساخت مطلوبی بهره می برد. نمایشگر یاقوت کبود در اطراف خود انحنای اندکی دارد که باعث شده زیبایی خاصی به دستگاه بخشیده شود.

گزارشگر ورج در مطلب خود Moto 360 را ساعتی زیباتر می داند، اما اشاره می کند که ساعت ها وسایلی سلیقه ای هستند و هر کس می توانید موردی را که دوست دارد را برای خود برگزیند.

در ادامه می توانید تصاویری بیشتر از این محصول را مشاهده نمایید.

ساعت هوشمند اپل apple smart watch

ساعت هوشمند اپل apple smart watch

ساعت هوشمند اپل apple smart watch

ساعت هوشمند اپل apple smart watch

ساعت هوشمند اپل apple smart watch

ساعت هوشمند اپل apple smart watch

ساعت هوشمند اپل apple smart watch

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

    خیلی هم کاربردی و شیک
    و مطمئنا غنی تر از رغیب گوگلیش

  • وحید
    وحید | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

    من برم همون G Watch R از LG رو بگیرم.

  • محمد
    محمد | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

    خیلی بیریخته موتو 360 که هیچ ساعت سونی از این خیلی قشنگتره.. یکمم شبیهن.. ولی وقتی گوگل اندروید ور و داره با اون همه امکانات این هیچ حرفی برای گفتن نداره.. دیید 3 روزه دارم میگم امیدوار نباشید اپل داره فقط خودشو به رقبا میرسونه.. که البته بازم نتونس.. اصن زد 3 و جی 3 و نوت جدید و اینا به کنار همون زد 3 کامپکت ایفون 6 و نابود میکنه.. به نظرم شروع دوران طلایی سونی نزدیکه..

  • masih
    masih | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

    گیر اس سامی ....می ارزه به این چیه بابا یه چیز زمخت اون از ایفون 6 که اول خط ها را باید همرنگ میکرد و اون دوربین ور قلمبیده اون هم از به اصطلاح فبلت که یه جوریه خوش ریخت نیست

    • Parsa
      Parsa | ۸ فروردین ۱۳۹۴

      خواهشا به دوربين آيفون٦ گير ندين چون سامسونگ پادشاه دوربين هاي بيرون زده است چون ميخواستن نازكش كنن دوربينش اومده بيرون ميتوني يه قاب براش بگيري قضيه حل ميشه اگرم نظر بهتري داشتي به خود تيم كوك ميگفتي

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی