ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نظرسنجی دیجیاتو: آیا شما ساعت هوشمند اپل را می خرید؟

امشب، شب اپل بود و مجددا یکی از One another thing های معروف اش را به کار برد و بعد از آن، ساعت هوشمند اش را با نام Apple Watch معرفی کرد. این محصول در ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۵

امشب، شب اپل بود و مجددا یکی از One another thing های معروف اش را به کار برد و بعد از آن، ساعت هوشمند اش را با نام Apple Watch معرفی کرد. این محصول در دو سایز ۴۲ و ۳۸ میلیمتری و چند بند متنوع عرضه خواهد شد.

از امکانات این ساعت هوشمند می توان به تحت نظر داشتن سلامت بدن به وسیله چهار سنسور پشت آن اشاره کرد و با اتصال به GPS تمام تحرکات شما را درک می کند. شیشه استفاده شده در این ساعت هوشمند، از جنس یاقوت کبود بوده و همچنین علاوه بر اینکه کاملا لمسی هستند، بلکه به مقدار فشار هم حساسیت نشان می دهد.

ساعت اپل در سه نسخه معمولی، اسپورت و ادیشن عرضه خواهد شد که نسخه سوم از جنس طلا است. امکانات نرم افزاری فراوانی در این ساعت ها گنجانده شده که از جمله آنها می توان به ارتباط بی سیم با دیگر ساعت ها، برقراری تماس و دریافت نوتیفیکیشن ها اشاره کرد. این محصول اپل با حداقل قیمت ۳۵۰ دلار از اوایل سال ۲۰۱۵ به فروش خواهد رسید.

با همه این اوصاف، اگر شما قصد خرید یک ساعت هوشمند داشته باشید، آیا به خرید ساعت اپل فکر می کنید یا به سراغ محصولات دیگر رقبای این کمپانی می روید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (61 مورد)
  • وحيد
    وحيد | ۲۰ تیر ۱۳۹۴

    اقا من يه اپل واچ دارم نو،ميفروشم مشكي.هركي خواست بدم خدمتش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی