ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری تازه از نسخه Technical Preview ویندوز ۹ لو رفت

تا به حال تصاویری از ویندوز ۹ لو رفته بود اما اسکرین شاتی که این بار از این ویندوز به بیرون درز کرده خبر از تغییراتی در نسخه بعدی ویندوز مایکروسافت می دهد. سایت های ComputerBase ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۳

تا به حال تصاویری از ویندوز ۹ لو رفته بود اما اسکرین شاتی که این بار از این ویندوز به بیرون درز کرده خبر از تغییراتی در نسخه بعدی ویندوز مایکروسافت می دهد.

سایت های ComputerBase و WinFuture حدود ۲۰ تصویر را ویندوز ۹ منتشر کرده اند که انتظار می رود اواخر ماه اکتبر توسط مایکروسافت عرضه شود. این تصاویر به تازگی و توسط شرکای نزدیک مایکروسافت درز کرده اند. با نگاهی به نوار وظیفه یک ذره بین به چشم می آید. همچنین منوی استارت نیز در این تصاویر ظاهر جدیدی دارد. البته این تصاویر از نسخه های اولیه ویندوز ۹ است و احتمالا تا زمان عرضه تغییراتی در المان های مختلف آن اعمال خواهد شد. اما در مجموع این تصاویر بسیار به ظاهر فعلی آخرین نسخه ویندوز شبیه هستند.

در این اسکرین شات ها دسکتاپ های مجازی نیز به چشم می خورند که اجازه می دهند در هر یک اعمال خاصی را انجام دهید. همچنین ظاهری شبیه ویندوز ۸ از اپلیکیشن ها در این اسکرین شات ها دیده می شود اما آیکن برخی برنامه های اصلی ویندوز با استایل مترو در این تصاویر دیده می شوند.

البته تصاویر این نسخه مربوط به Windows Technical Preview هستند و قالب نهایی برای کاربران عمومی دسکتاپ متفاوت از این خواهد بود.

در ادامه تصاویر بیشتری را مشاهده کنید.

003_verge_super_wide 006_verge_super_wide 010_verge_super_wide 013_verge_super_wide 015_verge_super_wide 019_verge_super_wide 008_verge_super_wide 012_verge_super_wide 002_verge_super_wide

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۲۲ شهریور ۱۳۹۳

    خب برگردیم به دسکتاپ!!! مترو سیستم خوبی بود ولی واسه کارهای خیلی حرفه‌ای غیرقابل استفاده بود(چون براساس پنجره‌ایکس11 نبود)!!! پس باید دسکتاپش رو لمسی‌تر میکرد:پس مینیمال‌تر باید می‌کرد!!! مینیمال یعنی خلاصه‌تر(البته نگه‌داشتن الزامات)؛ پنجره‌ایکس11 هم همونی هستش که ما برنامه‌هارو توش باز میکنیم(که این سیستم برای صفحه‌های کوچک یا موبایل خیلی دردسرساز میشه ولی برای دسکتاپ فوق ضروری هستش!!! و اشتباه مایکروسافت هم همینجا بود که برای یکپارچه کردن سیستم فون و دسکتاپ دست به ی رابط گرافیکی مخصوص گوشی زد!!! برای یکپارچه شدن بهتره ویندوز فون (آزور یا مترویا...) اون رو باید بیاره به عنوان قسمتی از سیستم عاملش!!!)

  • محمدامین
    محمدامین | ۲۱ شهریور ۱۳۹۳

    داشتم اسکرین‌شات‌ها رو میدیدم از چهارمی گلاب به روتون :)
    کاری که مایکروسافت از همه بهتر انجام می‌ده فقط پس‌رفته.
    روی زوبونتو ۱۴.۰۴ هستم و خدا رو شکر می‌کنم که از انحصار همچین شرکتی اومدم بیرون.

  • مهرداد
    مهرداد | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    مایکروسافت هنوز متوجه نشده که کاربرا چی میخوان ویندوز 7 خوب بود ولی تو ویندوز های بعدی همون مشکلات قدیمی رو داره، باید بیشتر از همه روی کاهش زمان استارآپ سیتم کار کنه. ثانیا روی انتقال داده ها، شبکه، مثلا همین بلوتوث ساده رو مایکروسافت هنوز ساده و روان نکرده. ولی به هر حال ظاهر هم خوب باشه بد نیست

  • abbasalim
    abbasalim | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

    اینکه نوشته ویندوز" 9 چند دسکتاپی رو پشتیبانی میکنه "و لینوکس سالهاست این ویژگی رو داره آدم رو یاده چرخش صفحه ios 8 میندازه که اندروید از همون اوایل ازش پشتیبانی می کرد.

    _ نمیدونم چرا اینجا کسی از عقب افتادگی ویندوز در این باره چیزی نمیگه ! تعصب تا چه حد؟!

    • R3D R4N9ER
      R3D R4N9ER | ۲۰ شهریور ۱۳۹۳

      یعنی 10 ثانیه زمان بوت سرفیس پرو 3 زیاده؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی