ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین فول فریم نیکون مدل D750 با نمایشگر قابل چرخش و وای فای داخلی عرضه می شود

در ماه اخیر شایعاتی درمورد دوربین نیکون مدل D750 فول فریم به گوش می رسید، و امروز سرانجام این شایعه به حقیقت پیوست و Nikon از جدیدترین دوربین SLR خود رونمایی کرد. البته داشتن این ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

در ماه اخیر شایعاتی درمورد دوربین نیکون مدل D750 فول فریم به گوش می رسید، و امروز سرانجام این شایعه به حقیقت پیوست و Nikon از جدیدترین دوربین SLR خود رونمایی کرد. البته داشتن این دوربین دوست داشتنی ۲۲۹۹ دلار آب می خورد. این دوربین از بدنه ای با عظمت بهره می برد و دارای سنسور ۲۵ مگاپیکسلی CMOS با فرمت FX وپردازشگر تصویر Expeed ۴ است.

به علاوه در این دوربین ازسیستم فوکوس خودکار ۵۱ نقطه ای حساس به نور بهره برده شده و محدوده ی ISO در آن بین ۱۰۰ تا ۱۲۸۰۰ است. همچنین از یک باتری بسیار قوی در آن استفاده شده است و با توجه به استفاده از فیبرکردن در بخش هایی از بدنه، با اندکی کاهش وزن نیز دز آن روبرو هستیم.

این اولین دوربین شرکت Nikon با فرمت FX است که دارای LCD چرخان ۳٫۲ اینچی است و از وای فای داخلی بهره می برد. همه این مشخصات به لطف برخی اجزای داخلی، در بدنه ای باریک تر از حد معمول قرار داده شده اند. نیکون این دوربین را به اندازه ی کافی پرقدرت و جم و جور ساخته که جای خود را در کیف دوربین حرفه ای ها باز کند. پایه ی نگهدارنده ی دوربین برای عکاسانی که تجربه کمتری دارند و در عین حال نمی توانند از لنزهای DX دل ببُرند، یک امتیاز مثبت محسوب می شود. نیکون تعداد زیادی حالت های صحنه و افکت های گوناگون را نیز در دوربین ادغام کرده است. مثلا در یکی از این افکت ها، تمرکز اصلی، گرفتن عکس های سرگرم کننده و در دیگری عکسبرداری فوق العاده مد نظر است.

d750-24-120-left-1

این بدنه یا کیت لنز ۱۲۰-۲۴ میلی متری VR f/4 در اواسط اکتبر عرضه می شود. البته قیمت آن به همراه این کیت هنوز مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • راهی
    راهی | ۲۱ شهریور ۱۳۹۳

    هشدار رئیس پلیس فتا: بدانید پیامهای خصوصی در وایبر و واتس آپ را می خوانیم...
    لینک : http://yon.ir/PRRR

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی