ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

MOGA Rebel برای سیستم عامل iOS معرفی شد

زمانی که شرکت PowerA سال گذشته از کنترلر مخصوص MOGA Ace برای دستگاه های اپل پرده برداشت، شکل ظاهری آن اندکی شگفت انگیز به نظر می رسید. نه تنها این کنترلر هیچ شباهتی به طراحی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

زمانی که شرکت PowerA سال گذشته از کنترلر مخصوص MOGA Ace برای دستگاه های اپل پرده برداشت، شکل ظاهری آن اندکی شگفت انگیز به نظر می رسید. نه تنها این کنترلر هیچ شباهتی به طراحی های قبلی MOGA نداشت، بلکه از ظاهر کلی یک کنترلر هم دور شده و نوآوری های قبلی را فراموش کرده بود.

اما MOGA Rebel، می خواهد این اشتباه را جبران کند. Rebel پیش از این برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده بود اما حالا نوبت به iOS دارها رسیده که از چنین کنترلری استفاده کنند.

بازوی نگه دارنده این کنترلر توانایی این را دارد که اندکی بازتر شود تا دستگاه های بزرگ تر هم درون آن قرار بگیرند. در حقیقت فرقی نمی کند که قصد خرید آیفون 6 معمولی را دارید یا به ورژن 5.5 اینچی علاقه مندید، هر کدام را که داشته باشید این کنترلر به خوبی با آن هماهنگ شده.

MOGAArm300

Rebel یک کنترلر کامل با تمامی جزئیات استاندارد است. دکمه های کناری، دکمه های ABXY، آنالوگ ها و ... همه چیز سر جای خودشان هستند و توسط یک باتری 680 میلی آمپری تغذیه می شوند. کنترلری که برای دستگاه های اندرویدی عرضه شده قابلیت شارژ تلفن همراه را هم دارد که متاسفانه این قابلیت برای سیستم عامل iOS وجود ندارد.

شرکت PowerA قیمتی معادل 79.99 دلار را برای Rebel در نظر گرفته. همزمان با شروع پیش فروش آیفون های جدید، MOGA Rebel آماده فروش خواهد بود. اگر علاقه مند به خرید یکی از آن ها هستید، حتما به لیست بازی هایی که همخوانی کامل دارند سر بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • محمدحسین
    محمدحسین | ۱ مهر ۱۳۹۳

    باید با وای فای وصل بشه تا جذابیتش بیشتر بشه و بشه به تبلت ها هم کانکت شد

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۱ مهر ۱۳۹۳

    ولی صفحه گوشی واسه بازی خوب نیس

  • محمدحسین
    محمدحسین | ۱ مهر ۱۳۹۳

    just apple

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی