ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویندوز ۹ به Notification Center مجهز شده است

ویندوز ۸ سیستم پیام هشداری (notification) را ارائه نمود که اپلیکیشن ها را قادر می ساخت در لحظه پیغام های مرتبط به خود را به کاربران نمایش دهند، اما این سیستم عامل تا به امروز از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

ویندوز ۸ سیستم پیام هشداری (notification) را ارائه نمود که اپلیکیشن ها را قادر می ساخت در لحظه پیغام های مرتبط به خود را به کاربران نمایش دهند، اما این سیستم عامل تا به امروز از نبود مرکزی برای نشان دادن یکجایی این پیام ها رنج می برد.

اما اخیراً و با توجه به ویدئوی جدیدی که توسط سایت WinFuture منتشر گردیده است به نظر می آید مایکروسافت برای رفع این نقص اقداماتی را در ویندوز ۹ صورت داده و در نسخه ی یاد شده یک مرکز پیام های هشدار (Notification Center) را طراحی و پیاده سازی کرده است. امکانات قابلیت یاد شده تا حد زیادی مشابه Notification Center در ویندوز فون ۸.۱ بوده و کاربران می توانند یک پیام را به صورت مجزا یا کلیه ی پیام ها را تنها با یک کلیک پاکسازی نمایند.

همانطور که در ویدئوی یاد شده نیز قابل مشاهده است مرکز هشدار مورد بحث می تواند هشدار های مرتبط به برنامه های سنتی ویندوز را به همراه پیغام های سیستمی و پیام های مرتبط به اپلیکیشن های مدرن این سیستم عامل جمع آوری نموده و آنها را در دسته بندی های منظم به همراه زمان ایجادشان به نمایش درآورد.

البته نقطه ضعف فعلی که به چشم می رسد عدم امکان واکنش به پیام هاست بدین معنی که اگر شما یک هشدار از اپلیکیشن اسکایپ دریافت نمایید قادر به پاسخگویی به آن از طریق Notification Center نخواهید بود، هر چند ممکن است کمبود یاد شده تا زمان عرضه ی نسخه ی پیش نمایش و یا شاید نهایی ویندوز ۹ به صورت کامل برطرف گردد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Windows-9-Das-neue-Notification-Center-in.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • AhmadRzz
    AhmadRzz | ۲۳ شهریور ۱۳۹۳

    ديگه كم مونده ويندوز ٩ رو واسه دانلود بزارن

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۳ شهریور ۱۳۹۳

    واقعا محیط دسکتاپ رو فوق العاده کاربردی و با موس هماهنگ کرده ......

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی