ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل ویندوز
تکنولوژی

تصاویری از اولین تلفن هوشمند با لوگوی ویندوز؛ آیا مایکروسافت با برند «ویندوز فون» خداحافظی خواهد کرد؟

پیش از این شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد در آغاز سال نوی میلادی، با نام «ویندوز فون» خداحافظی کند و به جای آن تنها از اسم «ویندوز» بر روی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ | ۰۲:۱۹

پیش از این شایعاتی به گوش می رسید مبنی بر اینکه مایکروسافت قصد دارد در آغاز سال نوی میلادی، با نام «ویندوز فون» خداحافظی کند و به جای آن تنها از اسم «ویندوز» بر روی موبایل های خود استفاده نماید.

اکنون یکی از سازندگان تلفن هوشمند به نام My Go تصاویری را از محصول آینده خود بر روی وبسایتش قرار داده که در آن ها لوگوی ویندوز در پشت موبایل قابل مشاهده است. جالب است بدانید پیش از این نیز HTC به هنگام معرفی پرچمدار خود مبتنی بر سیستم عامل موبایل مایکروسافت، تا حد امکان از نام ویندوز فون استفاده نکرد و هم اکنون نیز در سایت این شرکت تایوانی تنها عبارت Windows به چشم می خورد.

به نظر می رسد کنار گذاشته شدن نام ویندوز فون در راستای سیاست های یکپارچه سازی مایکروسافت باشد. پیش بینی می شود مایکروسافت با این حرکت، خود را برای ادغام Windows RT و Windows Phone در سال آینده میلادی آماده کند. سیستم عامل بعدی قرار است محیطی یکسان را برای موبایل ها و تبلت های ویندوزی به ارمغان آورد.

در نهایت بد نیست اشاره کنیم که مایکروسافت در بخش سخت افزار نیز در تلاش است تا به مرور نام نوکیا را حذف نماید و تمرکز خود را بر روی برند «لومیا» قرار دهد. با این تفاسیر در سال آینده باید منتظر باشیم و ببینیم ساتیا نادلا با ویندوز و لومیا چه نقشه هایی را در سر می پروارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • 1person
    1person | ۲۴ شهریور ۱۳۹۳

    یادش بخیر :(
    اولین نوکیایی که داشتم n73بود:)
    7سال پیش خریدمش 450هزار تومن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی