ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تایید کرد: مراسم معرفی ویندوز ۹، هشتم مهر در سان فرانسیسکو

مایکروسافت به سرعت در حال آماده سازی نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز است و این را از تصاویر و ویدیوهای لو رفته می توان مطمئن شد. انتظار می رفت به زودی این شرکت زمان مراسم ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۲۸

مایکروسافت به سرعت در حال آماده سازی نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز است و این را از تصاویر و ویدیوهای لو رفته می توان مطمئن شد. انتظار می رفت به زودی این شرکت زمان مراسم معرفی این محصول را اعلام کند که روز گذشته چنین اتفاقی هم رخ داد. مایکروسافت به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) در شهر سان فرانسیسکو رویداد ویندوز را برگزار خواهد کرد.

این سازنده نرم افزار شروع به ارسال ایمیل های دعوتنامه کرد و دو تن از معاونین ارشد این شرکت، یعنی جو بلفیوری و تری مایرسون هدایت این مراسم را بر عهده دارند. رویداد یاد شده مختص کاربران حرفه ای و تجاری ویندوز خواهد بود.

انتظار می رود که مایکروسافت یک نسخه پیش نمایش از ویندوز را در حین مراسم یا کمی بعد از آن برای توسعه دهندگان و کاربران حرفه ای عرضه کنند و سپس ما بتوانیم تغییرات ابتدایی نسخه بعدی این سیستم عامل را تجربه کنیم. اما تصاویر و ویدیوهای لو رفته نشان از آن دارد که مایکروسافت منوی استارت را تغییر داده، دسکتاپ های مجازی و همچنین مرکز هشدار (Notification Center) را به ویندوز اضافه کرده است. به احتمال بسیار زیاد ما در آینده ای نزدیک کورتانا را هم در ویندوز خواهیم داشت.

تغییرات یاد شده در نسخه پیش نمایش Technical Preview وجود خواهد داشت و احتمالا نسخه نهایی در سال آینده میلادی آماده عرضه خواهد شد. به طور کلی مایکروسافت قصد دارد یک باز طراحی مجدد در رابط کاربری ویندوز انجام دهد و در طی آن قطعا از تجربیات کاربران در نسخه های پیش نمایش استفاده خواهد کرد.

باید تا ۸ مهر منتظر باشیم تا ببنییم مایکروسافت رویداد ویندوز جدید را چگونه و با چه اطلاعاتی برگزار خواهد کرد. ما در دیجیاتو تمام اخبار جدید را به سمع و نظر شما خواهیم رساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • Amir Reza
    Amir Reza | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    من که با ویندوز 8 خیلی حال میکنم امید وارم این مثل ایفون 6 تو ذوقمون نخوره

  • حمید
    حمید | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    آخ که چه بشه این ویندوز 9.

  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۲۵ شهریور ۱۳۹۳

    من تنها چیزی که فکر میکنم اینه که دیگه وقتش رسیده که وینفون باید دقیقن با وینفون یکی بشه!!! احتمالا ویندوزپی‌سی مِنو مترویی خواهد داشت با ساختار وینفون که همون ویندوزآزور باشه(!) و وینفون۹ هم بهش دسکتاپ اضافه خواهد شد(البته در قالب یک اپلیکیشن که مث موتور مجازی مث ویرچوال باکس کار کنه که درصورت کار نداشتن باهاش کلا خاموش باشه) ولی مِنو مترو تمام صفحه و پیش‌فرض خواهد بود!!! من که اینجوری فکر میکنم!! چون ی پی‌سی با ویندوزفون و یک ویندوزفون با قابلیتهای کوچکتره دسکتاپ برای ی کاربر جدید میشه ی گوشی و ی کامپیوتر هماهنگ!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی