ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زمان دقیق عرضه iOS 8 مشخص شد: ساعت ۲۱:۳۰ امشب به وقت تهران

بالاخره بعد از چند ماه صبر، زمان دریافت آخرین سیستم عامل iOS اپل رسید. همان طور که احتمالا بدانید، اپل تغییرات بسیاری را در iOS 8 نسبت به نسخه های پیشین لحاظ کرده و حتی ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

بالاخره بعد از چند ماه صبر، زمان دریافت آخرین سیستم عامل iOS اپل رسید. همان طور که احتمالا بدانید، اپل تغییرات بسیاری را در iOS 8 نسبت به نسخه های پیشین لحاظ کرده و حتی در برخی موارد ما شاهد سنت شکنی های این شرکت هستیم. به نوعی می توان گفت اپل مسیر تغییرات بزرگ را با iOS 7 آغاز و آن را با نسخه جدید این سیستم عامل ادامه داده است.

iOS 8 دارای امکانات فراوانی است که بیشترین تغییرات را ما در اعطای سطح دسترسی اپلیکیشن ها و برخی امکانات این چنینی می بینیم. به طور مثال، در iOS شما امکان تغییر کیبورد اصلی آیفون یا آیپد خود را دارید و یا اپلیکیشن ها در یک محیط امن به یکدیگر متصل می شوند و می توانند با یکدیگر تبادل امکانات کنند. یکی دیگر از تغییرات این سیستم عامل اضافه شدن ویجت به بخش اعلانات است و از این پس اپلیکیشن ها می توانند در این بخش هم فعالیت داشته باشند. از دیگر قابلیت های جدید این سیستم عامل می توان به اضافه شدن سیستم پرداخت اپل و اپلیکیشن سلامتی HealthKit اشاره کرد. امکان ارسال عکس، ویدیو و پیغام صوتی از طریق iMessage و بهبود عملکرد اپلیکیشن ایمیل و بسیاری به روز رسانی های دیگر از ویژگی های این نسخه از iOS است که اشاره مفصل به تمام آنها در این مطلب نمی گنجد.

iOS-8-release-time-zones1
برای مشاهده تصویر در سایز اصلی به روی آن کلیک کنید.

بعد از انتشار نسخه های بتا و طی شدن مراحل تست و باگ گیری بالاخره زمان انتشار iOS 8 فرا رسیده و طبق جدول زمان بندی شده فوق، در ساعت ۲۱:۳۰ امشب (۲۶ شهریور ۱۳۹۳) به وقت تهران ما آن را دریافت خواهیم کرد. iOS 8 با آیپاد تاچ نسل پنجم، آیفون ۴ اس،‌ آیفون ۵، آیفون ۵ اس، آیفون ۵سی و همچنین، آیپد ۲، آیپد رتینا، آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد مینی رتینا سازگار خواهد بود.

اگر شما از دارندگان محصولات سازگار با iOS 8 هستید، بک آپ های خود را بگیرید تا امشب با خیالی آسوده آیفون یا آیپد خود را به این نسخه از سیستم عامل آپدیت کنید.

به روز رسانی: این احتمال وجود دارد که به دلیل تغییر ساعت فصلی که اخیرا شاهد آن بودیم، زمان عرضه iOS 8 که در عکس فوق ذکر شده، با ساعت محلی ما تفاوت داشته باشد. در این صورت به روز رسانی مذکور، در ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی ایران انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (98 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    ٩:٣٥
    هنوز نيومده :)

  • adel
    adel | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    داداش این نسخه اش بتاست عایا ؟؟؟؟؟؟

  • iMan LP
    iMan LP | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    سلام.
    اگه میشه جواب بدید.
    من ۴s دارم. خواستم بعد از اینکه آپدیتش اومد بگید که آیا این نسخه از ios عملکرد آیفون رو کند میکنه یا نه، خواهشا بگید چون خیلی مهمه.

    یه سوال دیگه، اگه بخوام از طریق خود گوشی، میشه آپدیت کرد؟(مثل وقتی که خواستم از ۷٫۱٫۱ به ۷٫۱٫۲ برم) و اگه میشه ، با این روش حجمش چقدره؟؟

    مرسی کلی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی