ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نسخه iOS اپلیکیشن 1Password برای مدتی محدود رایگان شد

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که رمز عبورتان را فراموش کنید یا به هنگام تعیین رمز عبور جدید به مشکل برخورید؟ اپلیکیشن 1Password دقیقاً به همین منظور ساخته شده است. این اپلیکیشن که برای ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۸

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که رمز عبورتان را فراموش کنید یا به هنگام تعیین رمز عبور جدید به مشکل برخورید؟ اپلیکیشن 1Password دقیقاً به همین منظور ساخته شده است. این اپلیکیشن که برای OS X، iOS و ویندوز عرضه شده، در حال حاضر برای مدتی محدود به صورت رایگان برای iOS در دسترس قرار گرفته است. پیش تر این اپلیکیشن را در بخش دنیای اپلیکیشن ها معرفی کرده بودیم اما رایگان شدن آن برای نخستین بار در طی چند سال اخیر، بهانه ای بود تا مجددا اشاره ای به آن داشته باشیم.

1

1Password قادر است پسوردهای قوی ایجاد کند و آن ها را در سرویس ابری خود ذخیره می سازد. امکان تنظیم نوع کاراکترها و میزان قوی بودن رمز عبور نیز از ویژگی های مفید آن است. همچنین می تواند اطلاعات را با تمامی دستگاه های iOS همسان سازی یا سینک کند. کاربرد این اپلیکیشن تنها به رمزهای عبور محدود نمی شود. امکان ذخیره سازی تمامی اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری، پاسپورت، یادداشت های محرمانه، گواهینامه و هر مورد امنیتی دیگری هم در آن وجود دارد.

این اپلیکیشن یک مرورگر داخلی دارد تا ضمن باز کردن وب سایت ها به صورت امن، با بازشدن صفحه ورود اطلاعات می توان با لمس دکمه کلید، از برنامه درخواست کنید که اطلاعات مربوط به آن صفحه را به صورت خودکار تکمیل کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد و نحوه استفاده از این اپلیکیشن در ادامه ی مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Land

اول از همه برای ورود به اپلیکیشن و دسترسی به اطلاعات، باید یک پسورد مادر تعیین کرد. این پسورد قابل بازیابی نیست و در انتخاب نهایت دقت را داشته باشید. بدین ترتیب کسی نخواهد توانست به اطلاعات شخصی شما به صورت یک جا دست پیدا کند. راهکاری نیز برای دستگاه هایی که گم می شوند در نظر گرفته شده است. قابلیت Auto-Lock تمامی اطلاعات را در صورت گم یا دزده شدن دستگاه، قفل می کند. همه اطلاعات وارد شده به صورت 256 بیتی رمزگذاری می شوند تا خیالتان از بابت امنیت آن ها نیز راحت باشد. علاوه بر این، امکان مدیریت فایل ها و همسان سازی آن ها از طریق iCloud و دراپ باکس هم محیا شده است.

اما به دلیل تغییرات جدید در iOS 8، امکانات تازه ای هم به 1Password اضافه شده که مختصا عرض می کنیم: در نسخه جدید سیستم عامل تلفن های هوشمند و تبلت های اپل به دلیل باز شدن دسترسی استفاده از TouchID، دیگر اپلیکیشن ها هم می توانند از این سنسور لمسی استفاده کنند. این مورد در رابطه با 1Password هم صدق می کند و شما می توانید اثر انگشت خود را به عنوان کلید اصلی ورود به اپلیکیشن ثبت کنید. همچنین با ارتباط اپلیکیشن ها به یکدیگر در iOS 8 به زودی تمام امکانات 1Password را به طور کامل در دیگر مرورگرها مثل سافاری و کروم خواهید داشت.

1Password قیمتی معادل 18 دلار دارد اما می توانید هم اینک آن را به صورت رایگان برای iOS دریافت کنید و پیشنهاد می کنیم این فرصت کم نظیر را از دست ندهید.

1Password

1Password

سازنده: AgileBits Inc. قیمت: 17.99 دلار (رایگان برای مدت محدود) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 14.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (75 مورد)
  • Bovo.ir
    Bovo.ir | ۱۵ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی عالیه من خیلی دنبال این برنامه میگشتم

    مرسی دیجیاتو

  • Sassy cavLli
    Sassy cavLli | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    لعنتى فقط واسه ios8 دانلود ميشه !!
    رايگانش كرده اپل تا آمار آپديت ورژن سيستم عاملش بالا بره

  • امیر ساعدی
    امیر ساعدی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    خوبه ولی نمی ارزه هر جور حساب میکنم

  • حمید
    حمید | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    چه گرون بوده قبلنا.18دلار

  • نیما
    نیما | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    من كه رمز خيلي مهمي ندارم كه بخوام قايمش كنم ،
    همه ي رمز هام رو توي يه فايل word نوشتم
    ولي اين برنامه رو هم الان توي اپل ايدي –م ثبت كردم ، شايد نيازم شدا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی