ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اپل از برجستگی دوربین آیفون ۶ خجالت زده است؟

آیفون ۶ دارای ضخامتی برابر ۶.۹ میلی متر و بدنه ی فلزی جذاب است و اپل آن را یکی از بهترین طراحی های خودش می داند. اما در این طراحی یک قسمت سبب شده تا حرف و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۲۰

آیفون ۶ دارای ضخامتی برابر ۶.۹ میلی متر و بدنه ی فلزی جذاب است و اپل آن را یکی از بهترین طراحی های خودش می داند. اما در این طراحی یک قسمت سبب شده تا حرف و حدیث های بسیاری پدید بیاید؛ این قسمت چیزی نیست به جز حلقه ی برآمده ای که در اطراف لنز دوربین اصلی این تلفن هوشمند قرار دارد و البته به نظر می رسد اپل تا حدی تلاش می نماید این نقطه ضعف ظاهری را پنهان کند.

اگر در وب سایت کمپانی یاد شده به مرور عکس های مرتبط به آیفون ۶ بپردازید در بسیاری از این تصاویر حلقه ی برآمده مذکور را مشاهده نخواهید کرد، هر چند در برخی دیگر از تصاویر به وضوح می توانید آن را ببینید.

2اپل می تواند این امر را حاصل نورپردازی یا نحوه ی قرار گیری آیفون وانمود نماید، ولی برای بسیاری از کاربران این شبهه وجود دارد که کمپانی یاد شده در تصاویر تهیه گشته از تلفنهای هوشمند جدیدش دخل و تصرف نموده و آنها را ویرایش کرده است.

مسلماً هیچ کمپانی تمایل ندارد ضعف های طراحیش چندان دیده شوند و شاید این امر برای برندی که همواره ظاهر محصولاتش مورد تعریف و تمجید بوده است ابدا خوشایند محسوب نشود، ولی اینکه اپل حتی در تصاویر خبریش نیز تلاش کرده است تا برآمدگی موجود در اطراف لنز را حذف کند این شک برای تلاش شرکت یاد شده در لاپوشانی نقاط ضعف طراحی محصول جدیدش را بیش از پیش تقویت می نماید.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویری بیشتری از آیفون ۶ را که در آنها اپل تلاش کرده است تا برآمدگی اطراف لنز دوربین را حذف نماید مشاهده کنید.

3 5 6 7 8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (79 مورد)
  • Mr.Sanayi
    Mr.Sanayi | ۲۸ شهریور ۱۳۹۳

    جالبه با وجود اینکه شاید بقیه شرکتها از این حقه استفاده کنن اما اینقدر واضح این کارو نمیکنن

  • MILAD
    MILAD | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    متاسفم براي وب فارسي كه حتي يك چيز بديهي مثل اينكه دوربين آيفون دقيقا كجا است )راهنمايي: گوشه آيفون سمت مخالف كليدهاي صدا ) و اينكه با فوكوس از سمت مخالف دوربين آيفون ، اين برآمدگي ديده نميشه را نميدونند
    اينكه حرفي از فوكوس پيكسلي نميزنند كه به گفته سايتهاي خارجي كيفيت را در حد يك دوربين SLR بالا ميبره ! اينكه اين قابليت بسيار جديد و عالي كه به سخت افزار هم مرتبط است و به صورت نرم افزاري نميشه گذاشتش و ...
    اينكه نميان بگند ٧٠ درصد بالا رفتن كنتراست نمتيشگر آيفون ٦ يعني چي ؟!
    اينكه نميرند سايت اپل و تو قسمت لوازم جانبيش كاور چرم اپل رو نميبينند كه ضخامتش بيشتر از بيرون زدگي دوربين هست
    اون گلكسي هست كه با ظاهر فريبي سعي ميكنه اون برآمدگي غول آساي خودش را كه چند برابر ضخامت و حجم داره پنهان كنه
    اگر نميام فقط به همين دليل است

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی