ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی سازنده صفحه نمایش ساعت اپل است

ال جی سازنده صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل با پنل AMOLED در سال ۲۰۱۵ خواهد بود. به گزارش دیجی تایمز، همچنین اپل اعلام کرده که انتظار دارد فروش این محصول ماهیانه ۵ میلیون دستگاه باشد ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

ال جی سازنده صفحه نمایش ساعت هوشمند اپل با پنل AMOLED در سال ۲۰۱۵ خواهد بود. به گزارش دیجی تایمز، همچنین اپل اعلام کرده که انتظار دارد فروش این محصول ماهیانه ۵ میلیون دستگاه باشد و در سال آینده میلادی، ۵۰ میلیون عدد از این محصول به فروش برسد.

از طرف دیگر، خبرهایی به گوش می رسد که اپل با سامسونگ هم برای ساخت نمایشگرهای AMOLED ساعت هایش وارد مذاکره شده، چرا که هیچگاه این موضوع را تایید نکرد که تمام پنل ها توسط ال جی ساخته می شود. همچنین اکتبر گذشته گزارشی از خبرگزاری The Korea Herald منتشر شده بود و به این نکته اشاره شده که اپل در حال نزدیک شدن به بستن قرارداد کامل با ال جی است اما قبل از آن، به سامسونگ رجوع کرده بود و به این نتیجه رسید که راندمان کیفیت پنل های ساخته توسط این شرکت، به ایده آل اپل نزدیک نیست.

شروع فروش ساعت اپل از ابتدای سال ۲۰۱۵ آغاز می شود و این محصول در ۲ سایز ۳۸ میلی متری و ۴۲ میلی متری (۱.۵ و ۱.۷ اینچی) و شش متریال ساخت با شش بند مختلف عرضه خواهد شد. این محصول در سه نوع معمولی، اسپورت و ادیشن تولید می شود که نوع سوم گران ترین آنها و لوکس خواهد بود. قیمت ساعت های اپل از ۳۴۹ دلار آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (72 مورد)
  • ریک
    ریک | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    :apple:
    :microsoft:
    :google:
    :android:
    :D:
    :cry:

  • Amir Reza
    Amir Reza | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    ای کاش اپل دو نسخه ساعت معرفی میکرد یکی گرد و یکی مستطیلی



    اییییی ککککااااشششش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی