ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تجربه واقعیت مجازی در آیپد مینی و آیفون ۶ پلاس با AirVR

در طی سالیان متمادی، آیپد با کارایی های جذاب اش باعث شد یکی از گجت های پر طرفدار شود. اگر خاطرتان باشد، گوگل محصولی به نام Google Cardboard (تماشا کنید: آموزش ساخت کاردبرد گوگل با مقوا) را ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۳

در طی سالیان متمادی، آیپد با کارایی های جذاب اش باعث شد یکی از گجت های پر طرفدار شود. اگر خاطرتان باشد، گوگل محصولی به نام Google Cardboard (تماشا کنید: آموزش ساخت کاردبرد گوگل با مقوا) را معرفی کرد که به کاربر تجربه واقعیت مجازی را می بخشد.

حال یک گروه طراحی خلاق در کانادا به نام Metatecture در سرویس کیک استارتر محصولی شبیه به کاردبرد گوگل را این بار برای آیپد مینی معرفی کرده. این هدست که AirVR نام گرفته به روی آیفون ۶ پلاس یا آیپد مینی رتینا متصل می شود و همان تجربه را برای کاربر به همراه می آورد. در حال حاضر جذب سرمایه این محصول با دریافت بیش از ۲۰هزار دلار انجام شده.

عملکرد این هدست واقعیت مجازی دقیقا به همان شکل است که تصور می کنید: بعد از قرار گیری آیفون ۶ پلاس یا آیپد مینی رتینا، دو لنز در مقابل چشمان شما قرار می گیرند که دید مربوطه را به شما می دهد. شرکت سازنده این هدست اعلام کرده در حال حاضر چندین اپلیکیشن برای این هدست طراحی شده و در آینده به تعداد آنها افزوده خواهد شد. خوشبختانه این هدست مانع پورت های خروجی گجت نشده و شما می توانید هدفون یا کنترلر دلخواه خود را هم به آن متصل کنید.

متاتکچر گفته این محصول با قیمت ۴۹ دلار در اوایل سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه خواهد شد و تجربه جادوی واقعیت مجازی را از طریق آیفون ۶ پلاس و آیپد مینی به شما خواهد بخشید.

باید صبر کرد و دید این محصول در مقایسه با دیگر گجت های واقعیت مجازی حرفی برای گفتن خواهد داشت یا خیر.

در ادامه مطلب به تصاویر بیشتر و ویدیوی معرفی این محصول دسترسی خواهید داشت.

4

3

2

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/You-can-now-attach-your-iPad-directly-to-your-face-to-experience-virtual-reality.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (61 مورد)
  • هایزنبرگ
    هایزنبرگ | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    در واقع میشه گفت تجربه کور شدن مجازی.همینطوری که با گوشیم کار میکنم بقدر کافی چشمام خراب شده چرا دیگه با این ابزار خرابترش بکنم.قشنگ اومده تو صورت طرف.

  • nima
    nima | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    خخخخ
    چه جالب اولش فکر کردم شوخیه

    نه مثل اینکه جدی بود

  • علی رضا
    علی رضا | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    آقا چه حالی میده ببینی یکی این رو چسبونده جلو چشش و بعد داره راه میره و بره بچسبه به دیوار!!!
    خخخخخخخخخخخ

  • TROOL
    TROOL | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳

    این دیگه چیه با این ابعاد جالب نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی