ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی ضرر ۲.۱ میلیارد دلاری را برای سال جاری پیش بینی کرد

پلی استیشن ۴ سونی این روزها در بازار مشغول کولاک کردن است و با فروش بالایش اکس باکس وان را پشت سر گذاشته است. اما به نظر می رسد این میزان فروش به قدری کافی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۱۴

پلی استیشن ۴ سونی این روزها در بازار مشغول کولاک کردن است و با فروش بالایش اکس باکس وان را پشت سر گذاشته است. اما به نظر می رسد این میزان فروش به قدری کافی نبوده تا جلو پنجمین ضرر بزرگ سونی در طول شش سال اخیر را بگیرد.

این شرکت ژاپنی به تازگی پیش بینی کرده تا پایان سال جاری میلادی بالغ بر ۲.۱ میلیارد ضرر را از خود بر جای خواهد گذشت. یکی از دلایل اصلی این ضرر مخارج زیادی است که بخش موبایل بر روی دست سونی می گذارد. بر اساس ارقام اعلام شده، دپارتمان موبایل تا به حال بالغ بر ۱.۶۷ میلیارد دلار برای ژاپنی ها هزینه داشته است.

سونی بازار رقابتی تنگاتنگ در دنیای موبایل را دلیل اصلی این اتفاق می داند و معتقد است با برخی تغییرات در دپارتمان موبایلش می تواند در آینده از این میزان ضرر جلو گیری به عمل آورد. تغییراتی از جمله تمرکز بر روی نقاط جغرافیایی مشخص جهت عرضه، ارائه محصولات با کیفیت تر و کاهش تعداد مدل های میان رده، از جمله مواردی هستند که در بنرامه سونی جای دارند.

آخرین گزارش مالی سونی حکایت از سود خالصی بالغ بر ۲۵.۷ میلیارد ین (۲۶۵ میلیون دلار) داشت که بسیاری از کارشناسان دلیل آن را فروش موفق پلی استیشن ۴ و همچنین درخشش اسپایدر من ۲ بر روی پرده های سینما می دانستند.

به نظر شما اکسپریا زد ۳ می تواند بخش موبایل سونی را سرانجام به سود دهی رساند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (95 مورد)
  • خلیلو
    خلیلو | ۳ دی ۱۳۹۳

    تا قبل از گوشی z1 compact همه گوشیهای سونی متٱسفانه از صفحه نمایش TFT بهره میبردند، اون موقع در مقایسه های ویدیویی در کنار بقیه برندها که قرار میگرفتند حرفی واسه گفتن نداشتند این دلیل از اساسی ترین دلایله و همینطور کیفیت ضعیفتر عکاسی در مقایسه با دیگر برندهاست، همینه که باعث شد سونی اسمش بد دربره و همچنین بدلیل مشکلات سابقش با شریک قبلیش یعنی اریکسون

  • هادی سرلک
    هادی سرلک | ۲۸ شهریور ۱۳۹۳

    فکر کنم دلیل اصلیش تکراری بودن طراحی و ارائه در زمان نامناسب باشه

  • Amir Reza
    Amir Reza | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی

    واقعا چراااااا؟؟؟؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی