ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش دستینی از مرز 5 میلیون واحد گذشت؛ اکتیویژن هنوز به سوددهی نرسیده است

هفته گذشته و همزمان با عرضه Destiny، اکتیویژن اعلام کرد که به ارزش 500 میلیون دلار از نسخه های بازی دستینی را روانه بازار و فروشگاه ها کرده و حالا آمار می گویند از این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

هفته گذشته و همزمان با عرضه Destiny، اکتیویژن اعلام کرد که به ارزش 500 میلیون دلار از نسخه های بازی دستینی را روانه بازار و فروشگاه ها کرده و حالا آمار می گویند از این مقدار، 325 میلیون دلار نسخه به دست مردم رسیده است.

ناشر بازی تائید کرده که این مقدار تنها در هفته اول فروخته شده اند. با یک حساب و کتاب ساده می شود به این نتیجه رسید که Destiny تا به امروز حوالی 5 میلیون واحد فروش داشته.

اکتیویژن می گوید، مردم در این یک هفته بیش از 100 میلیون ساعت در Destiny زمان سپری کرده اند که می شود نتیجه گرفت به طور میانگین هر فرد نزدیک به 20 ساعت سرگرم این بازی بوده.

اما بانجی طبق قراردادی که سال 2010 با اکتیویژن بست، وعده امتیازات بالا داده بود که در این زمینه شکست تلخی را تجربه کرد. منابع می گویند بانجی برای شماره اول دستینی باید حداقل میانگین نمره 90 را کسب می کرده تا مبلغ 2.5 میلیون دلار را به عنوان جایزه دریافت کند. اما حالا با میانگین نمرات 76، نه بانجی خشنود خواهد بود و نه اکتیویژن.

به هر روی، دستینی پرهزینه ترین بازی تاریخ لقب گرفته و در کمتر از یک هفته موفق به بازگرداندن 65 درصد از کل مبلغ شده و این رویه همچنان ادامه خواهد یافت. فشار اکتیویژن روی تیم بانجی برای عرضه بازی روی پی سی هم احتمالا تا چند ماه دیگر نتیجه بخش خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با این بازی می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • داریوش
    داریوش | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    سلام و خسته نباشید بنده کنسول ps4 میخوام بخرم
    خواستم بدونم اگه من این بازرو بخرم میتونم راحت انلاین بازی کنم با اینترنت 2مگ؟ بخصوص هزینه باید بپردازم برای انلاین بازی کردنش؟

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    چند روز قبل که معرفیشو خوندم تنها بازی بود که ازش خوشم اومد و به نظرم خیلی جالب بود ننیجشو هم گرفت

  • PooyanCYRUS
    PooyanCYRUS | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    دستینی خوب شروع کرده. فقط امیدوارم مث بقیه کارای اکتیویژن سری‌دوزی و ضایع نشه (یعنی یهو نیان هر روز یه دستینی جدید بدن و کیفیت بازیو بیارن پایین!).
    ----------------------------------------------------
    آدم چقدر باید تخم مرغ باشه که به همه منفی بده؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی