ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیبرد Swype برای iOS 8 منتشر شد

چهارشنبه، Nuance اعلام کرد که کیبرد معروف و محبوب خود، یعنی Swype هم اکنون برای کاربران iOS 8 در دسترس است. این کیبرد فوق العاده کارامد، تا امروز فقط برای کسانی که نسخه مخصوص توسعه ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

چهارشنبه، Nuance اعلام کرد که کیبرد معروف و محبوب خود، یعنی Swype هم اکنون برای کاربران iOS 8 در دسترس است. این کیبرد فوق العاده کارامد، تا امروز فقط برای کسانی که نسخه مخصوص توسعه دهندگان iOS 8 را نصب کرده اند در دسترس بود، اما با انتشار نسخه نهایی این سیستم عامل، انتظار می رود این کیبرد در اختیار عموم کاربران قرار بگیرد. 

یکی از بهترین قابلیت های اضافه شده در iOS 8، چیزی نیست جز امکان اضافه کردن کیبرد های شخص ثالث، که از مدت ها پیش برای کاربران اندروید در دسترس بود. آیفون، آیپد و آیپاد تاچ ها که به آخرین نسخه سیستم عامل اپل به روزرسانی شده باشند، قادر به استفاده از این کیبرد خواهند بود. کیبرد مذکور همچنین از قابلیت هایی مانند نشانه گذاری هوشمند، پیش بینی کلمه ی بعدی و دایره لغات هوشمند تطبیقی بهره می برد. این دایره لغات هوشمند، با یادگیری کلمات و عباراتی که کاربر بیشتر از همه استفاده می کند، با پیشنهاد دادن آن ها سرعت تایپ را افزایش می دهد. 

کیبرد Swype برای iOS با همراه ۵ تم مختلف و پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی منتشر می شود؛ و به گفته توسعه دهنده آن زبان های دیگری نیز در آینده به آن اضافه خواهد شد. قیمت این کیبرد محبوب ۹۹ سنت قیمت خواهد داشت و می توانید به محض نصب iOS 8 از آن استفاده کنید. 

Swype Keyboard

Swype Keyboard

سازنده: Nuance قیمت: 0.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS (8) حجم: 27.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • امیر علی محمودی
    امیر علی محمودی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    بهتون پیشنهاد میکنم به هیچ وجه کیبورد هایی که تو اپ استور اومده رو نخرید ، همون دیفالت خود ای اوس خیلی بهتره .من الکی 1.98 $ حروم کردم

  • Field_eng
    Field_eng | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    خیلی خوب شد.

  • ali
    ali | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳

    اگه این سیستم عامل جدید فقط از نظر مصرف انرژی هم پیشرفت داشته باشه بازم خودش خیلیه.
    گرچه که بازم اگه صبر کنید چندتا نسخه بیاد بعد دانلود کنید ارزشش بیشتره.
    کیبورد هم که تقریبا مثل سری های قبله

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی