ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

در توکیو گیم شو 2014 چه خبر است؟

توکیو گیم شو (Tokyo Game Show) یا به اختصار TGS، رویدادی شرقی است که با محوریت بازی های ویدیویی هر سال اواخر تابستان برگزار می شود و هزاران علاقه مند را به سوی خود می ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۲:۰۰

توکیو گیم شو (Tokyo Game Show) یا به اختصار TGS، رویدادی شرقی است که با محوریت بازی های ویدیویی هر سال اواخر تابستان برگزار می شود و هزاران علاقه مند را به سوی خود می کشاند.

عمده بازی های نمایش داده شده در این نمایشگاه شرق پسند و به زبان ژاپنی هستند اما TGS همیشه اخبار جالبی برای غربی ها به همراه داشته و امسال هم چنین بود.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا مرور کوتاهی بر هر آنچه که تاکنون رخ داده داشته باشیم.

Tokyo Game Show 2013 ps4

بالاخره سکوت طولانی در رابطه با نسخه شماره 15 فاینال فانتزی شکست و طرفداران اطلاعات بیشتری دریافت کردند. تتسویا نومورا جای خود را به تاباتا داده تا تقسیم کار درستی صورت بگیرد.

بدین ترتیب، تاباتا کارگردانی Final Fantasy XV را به عهده دارد و نومورا سرپرست Kingdom Hearts III خواهد بود.

البته Final Fantasy Type-O تا ماه مارس (فروردین سال آینده) برای بازار غرب منتشر می شود. در زیر می توانید تریلر فوق العاده ای که از FFXV منتشر شد را دانلود کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/TGS2014/FINAL_FANTASY_XV_TGS_2014_TRAILER.mp4"]

 

D4 یکی از بازی هایی بود که ژاپنی ها زمان معرفی دوباره اکس باکس وان در E3 سال گذشته برای این کنسول معرفی کردند و حالا بدون کوچک ترین سر و صدایی این بازی منتشر شده.

عنوان بعدی Deep Down، انحصاری کنسول پلی استیشن 4 است. کپکام از این بازی هم تریلر جدیدی منتشر کرده که نبردهای متفاوتی را به تصویر می کشد. هر چه که بیشتر از Deep Down می بینیم، عجیب و غریب تر جلوه می کند اما به هر حال تریلر بازی را از زیر می توانید دریافت کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/TGS2014/deep-down-TGS2014.mp4"]

 

Resident Evil: Revelation 2، دیگر بازی کپکام در این نمایشگاه بود که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. پس از عرضه موفق شماره اول، تصمیم بر آن شد تا به جای هدر دادن پتانسیل بازی روی کنسول های دستی، Revelation 2 برای کنسول های خانگی نسل هفتم و هشتم منتشر شود. هنوز چیز زیادی از بازی مشخص نیست اما گفته می شود که بخش دو نفره بازی به شکل متفاوتی جذاب و درگیرکننده کار شده.

bqgbsgkgd4eac8o05zjt

کوجیما و دِل تورو در گیمزکام پرده از پروژه مشترکشان برداشتند و این بازی چیزی نیست جز سایلنت هیلز. دموی P.T. که در واقع قسمتی از این پروژه محسوب می شود، بیش از یک میلیون بار دانلود شد و بازیکنان با قدرت های جدید سبک وحشت آشنا شدند.

اما کوجیما هنوز هم محتوای بیشتری برای نمایش دارد. تریلر بازی در همان فضای قدیمی سایلنت هیل روایت می شود منتها هنوز کسی نمی داند اضافه شدن یک S به انتهای نام Silent Hill چه معنایی دارد.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/TGS2014/Silent-Hills-TGS-2014-Trailer-(PS4)-(HD).mp4"]

 

اما احتمالا بهترین خبر نمایشگاه اعلام زمان عرضه بازی Bloodborne بود. این عنوان در تاریخ 6 فوریه سال 2015 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 در بازار اروپا و آمریکا منتشر خواهد شد. قسمت های دیگری از بازی هم در این رویداد نمایش داده شد که در زیر می بینید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/TGS2014/Bloodborne-TGS-2014-trailer.mp4"]

 

کوجیما هم در نمایشگاه حاضر بود و علاوه بر نمایشی طولانی از بازی اش، تائید کرد که Metal Gear Solid V: The Phantom Pain سال 2015 برای کنسول ها و پی سی منتشر خواهد شد.

nintendo-new-3ds-ll-1-1

کنسول New 3DS هم در این نمایشگاه قابل بازی بود و برای اولین بار در دسترس عموم قرار گرفت. اضافه شدن یک آنالوگ کوچک دیگر به 3DS کنترل برخی بازی ها را راحت تر از گذشته کرده و مهم ترین تغییری هم که می توان از نینتندو در رابطه با ورژن جدید کنسولش انتظار داشت، بهبود کیفیت تصاویر 3 بعدی است.

ژاپنی ها در این امر بسیار موفق بوده اند، به حدی که نویسنده کوتاکو می گوید حتی دیگر نمی تواند به کنسول قبلی اش با کیفیت پایین تصویری که دارد نگاه کند. به هر حال اگر قصد خرید 3DS داشتید، چند ماه بیشتر صبر کنید تا New 3DS از راه برسد. در زیر می توانید تصاویر بیشتری از کنسول را مشاهده کنید.

nintendo-new-3ds-ll-6-1

nintendo-new-3ds-ll-5-1

nintendo-new-3ds-ll-4-1

nintendo-new-3ds-ll-3-1

nintendo-new-3ds-ll-2-1

نمایشگاه ژاپنی ها همیشه پر از روبات های عجیب و هیولاهای غول پیکر است. در ادامه تصاویر نمایشگاه امسال را مشاهده می کنید.

issqplpvkvnl2vn5g7bl

lqbiahy9zqxw1jn6prhv

o5dlermrea8r42whxjsw

tbognekxomkdz9yvpozw

urg6epyn1kerdim2bvd7

abj3lkg6j6xznopl4enu

cxf3blvibirrmzdrltou

ffueze6amvmfcasfvo88

geqgfglqn2udur6at27e

s08uezocxeqztmkusb9l

d0i6agtknt2qmf627djq

zhvpsjjciqklchvcwxvd

vnqq24o2l8jzwgpu5ymb

lh9buydgew4hvhhypple

ooxcuux3kddmon7eocaa

azqdr9tr3pl4tyqcbqo9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • محمدحسین
    محمدحسین | ۳۱ شهریور ۱۳۹۳

    باحال بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی