ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: عصر فرمانروایان

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Age of Empires®: Castle Siege

1

شهرت سری Age of Empires انکارنشدنی است و گیمرها سال ها منتظر بازگشت آن بودند. در نهایت سال گذشته مایکروسافت به فکر آن افتاد که پیش از عرضه شماره ای جدید، نسخه دوم را بازسازی کند و روانه بازار کند. موفقیت با آن ها بود و حالا Age of Empires: Castle Sige از راه رسیده تا جای خالی بازی های بزرگ را روی پلتفرم ویندوزفون پر کند. این اولین قدم مایکروسافت در جهت بازگرداندن سری بوده، اما آیا شماره چهارم با همان وسعت گذشته برای ویندوز و حتی اکس باکس وان عرضه خواهد شد؟

Age of Empires®: Castle Siege

Age of Empires®: Castle Siege

سازنده: Microsoft Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز و ویندوزفون حجم: 169 مگابایت زبان:

 

Head Soccer

2

ویندوزفونی ها این هفته را باید جشن بگیرند چرا که علاوه بر عرضه یک بازی بزرگ و انحصاری از سوی مایکروسافت، چند بازی محبوب دیگر برای تلفن های همراه شان عرضه شده که Head Soccer، نسخه جدید جنگ ستاره ای و Draw Somthing تعدادی از آن ها هستند. در Head Soccer با سرهای بزرگی طرف هستید که دو پای کوچک به آن ها متصل شده. بله، درست است، باید با این بازیکنان فوتبال بازی کنید. می توانید به سرورهای بازی متصل شوید و با دوستان تان یا دیگران مسابقه دهید. تورنومنت ها و کاپ های آنلاین هم جذابیت و استرس بالایی دارند.

Head Soccer

Head Soccer

سازنده: D&D Dream Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 51.6 مگابایت زبان:

 

Spider-Man Unlimited

3

بازی های گیم لافت همیشه حرف جدیدی برای گفتن دارند. اسپایدرمن جدیدی که توسط استودیوهای این شرکت طراحی شده، سبک جدیدی را تعریف نمی کنند اما خون تازه ای هستند به رگ های سبک دویدنی که این روزها پر از تکرار شده. در نقش مرد عنکبوتی، مسیری طولانی و بی پایان را سپری می کنید و در این بین باید همیشه به یاد داشته باشید که شما که هستید و چه قدرت هایی داریم. پس از آن ها در جهت درستی استفاده کنید تا دشمنان را نابود کنید و به سلامت از نبرد با غول های بازی گذر کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Spider-Man-Unlimited-Launch-Trailer.mp4"]

 

Spider-Man Unlimited

Spider-Man Unlimited

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 95.7 مگابایت زبان:

 

Plunder Pirates

4

جزیره ای بزرگ پر از دزدان دریایی منتظر شما هستند. اولویت با حفظ جزیره و مراقبت از آن است اما به یاد داشته باشید که دزدان دریایی هیچ وقت سکنی نخواهند گزید. پس آماده نبرد شوید و به دیگر جزیره ها حمله ای جانانه داشته باشید. سبک Plunder Pirates همانند دیگر بازی های آنلاین است. حمله می کنید، پس منتظر انتقام جویی کاپیتان هایی که خانه شان را ویرانه کردید باشید. بازی فعلا برای سیستم عامل iOS منتشر شده و برای اجرای آن نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارید.

Plunder Pirates

Plunder Pirates

سازنده: Rovio Stars Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 97.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (50 مورد)
  • Amirreza
    Amirreza | ۲۸ مهر ۱۳۹۳

    Plunder Pirates بهترينه !!!
    اقا اگه كسي اينو بازي ميكنه بياد كلن من
    Caribbean Kings
    اسم خودم : Lord Track
    Town hall من در بازي lvl اخره !!!
    منتظرم

  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    همه رو دان کردم

  • LG Forever
    LG Forever | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    ایول عالییییییییییییی

  • بهروز
    بهروز | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    Spiderman unlimited رو حتما دانلود كنيد. اصلا يه چيزه ديگست...!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی