ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Oru با دو صفحه نمایش

اخیرا در وب سایت جذب سرمایه Indiegogo یک ساعت هوشمند به نام Oru Watch معرفی شده که در نوع خود اولین محسوب می شود. این دستگاه توانایی اتصال به هردو پلتفرم پر کاربر iOS و اندروید ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

اخیرا در وب سایت جذب سرمایه Indiegogo یک ساعت هوشمند به نام Oru Watch معرفی شده که در نوع خود اولین محسوب می شود. این دستگاه توانایی اتصال به هردو پلتفرم پر کاربر iOS و اندروید را دارد و همچنین، از ۲ صفحه نمایش TFT و جوهر الکترونیک بهره می برد. ضمن این که به دلیل برخورداری از منبع ذخیره انرژی داخلی، به سادگی می توانید تلفن همراه خود را برای ۲ تا ۶ ساعت استفاده مجدد شارژ کنید.

طراحان این محصول، دینش کریشنا و یاگن دارمالینگن برای بهره رسیدن این ایده حداقل ۲۵هزار دلار پول لازم دارند. البته آنها این نکته را ذکر کرده اند که در صورت دریافت رقم های بالاتر امکانات بیشتری را به آن اضافه می کنند. مثل رنگ های منتوع تر، ریموت کنترل تلویزیون، پست بین المللی رایگان، سیستم عامل شخصی سازی شده. در نهایت با ۱.۵ میلیون دلار سرمایه ارو واچ را با ویندوز و بلک بری هم سازگار خواهند کرد!

این ساعت هوشمند ۲ صفحه نمایش دارد که یکی با پنل TFT رنگی با رزولوشن بالا بوده و دومی از نوع نمایشگرهای همیشه روشن مجهز به جوهر الکترونیک است که مصرف انرژی بسیار کمی دارد. با چرخش صفحه نمایش شما به هر دوی این موارد دسترسی خواهید داشت.  ساعت ارو با داشتن گواهینامه 5ATM کاملا ضد آب بوده و شما می توانید حتی داخل استخر هم از آن استفاده کنید. در صورت دریافت تماس تلفنی شماره و نام تماس گیرنده به روی ساعت نمایش داده شده و با لرزش شما را از آن مطلع می کند.

این ساعت همچنین قابلیت ارسال پیامک، ایمیل و همچنین دریافت نوتیفیکیشن های فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، واتز اپ و غیره را دارد. علاوه بر همه این ها، این محصول به خوبی با زنگ های بیدارباش، یادآوری ها، قرار ملاقات ها، آب و هوا و غیره سازگار است. شما می توانید با ساعت ارو از طریف بلوتوث به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید و با داشتن سنسور ضربان قلب، از وضعیت سلامتی خود با خبر شوید. در نهایت این محصول جذاب از قابلیت ضد گم شدن تلفن بهره می برد که با استفاده از آن به شما این اطمینان را می دهد که تلفن همراه هوشمند خود را گم نخواهید کرد.

از دیگر مشخصات فنی این دستگاه می توان به محافظ نمایشگر گوریلا گلس، دو صفحه نمایش ۱.۵۴ اینچی (TFT لمسی با رزولوشن ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل و نمایشگر دوم با جوهر الکترونیک و رزولوشن ۱۳۳ در ۱۶۸ پیکسل)، ۴ گیگابایت فضای داخلی، پردازنده تک هسته ای ۸۰۰ مگاهرتز با ۵۱۲ مگابایت رم، بلوتوث ۲.۱ و ۴.۰ کم مصرف، ان اف سی و باتری ۳۰۰ میلی آمپری اشاره کرد. این ساعت در رنگ های قرمز، مشکی، سفید، سبز، صورتی و همچنین یک نسخه طلایی مخصوص عرضه خواهد شد.

در انتها شما را به مشاهده ویدیوی معرفی این محصول دعوت می کنم.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Oruwatch-1.mp4"]

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • LG Forever
    LG Forever | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    به این میگن یه نو اوری و خلاقیت سازندگان بزرگ یاد بگیرند

  • mohamad ali
    mohamad ali | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    دیجیاتو تایید کن

  • حمید
    حمید | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    عجب چیزایی این روزا میاد .

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    این که صفحه اش می چرخه خیلی قابلیت جالبیه
    همچنین قابلیت شارژکردن گوشی و این که با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS جفت می شه خیلی خوبه
    فقط کاش قیمتش رو هم ذکر می کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی