ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کارت گرافیک ایسوس
تکنولوژی

ایسوس از کارت های گرافیکی Strix GTX 980 و Strix GTX 970 رونمایی کرد

ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده سخت افزارهای کامپیوتری در دنیا ،از جدیدترین نسل کارت های گرافیکی در دنیا رونمایی نمود. مدت ها بود که پیرامون عرضه نسل جدید کارت های ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۸:۱۳

ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده سخت افزارهای کامپیوتری در دنیا ،از جدیدترین نسل کارت های گرافیکی در دنیا رونمایی نمود.

مدت ها بود که پیرامون عرضه نسل جدید کارت های گرافیکی ساخت Nvidia شایعات زیادی مطرح بود تا اینکه این شرکت با معرفی محصولات سری 9 خود به این شایعات پایان داد.ایسوس نیز به عنوان یکی از شرکای بزرگ این شرکت،جزو اولین شرکت هایی بود این سری را در سبد تولیدی محصولات خود قرار داد.

در ادامه مطلب می توانید بیانیه خبری معرفی کارت های گرافیت Strix GTX 980 و Strix GTX 970 را مطالعه نمایید.

کارتهای گرافیکی Strix GTX 980 و Strix GTX 970 دو محصول جدید ایسوس هستند. این کارت های گرافیکی به همراه فناوریهای انحصاری ایسوس از جمله DirecCUII و 0dB fan برای تامین عمل کرد خنکتر و بی صدا تر طراحی و ساخته شده اند.

کارت های گرافیکی جدید ایسوس به فناوری انحصاری VRM Digi+ و تجهیزات Super Alloy Power ایسوس مجهز هستند تا پایداری و دمای دستگاه را تحت کنترل کامل خود درآورند. به علاوه فناوری GPU Tweak نیز برای اورکلاکینگ و سهولت اجرای بازیهای آنلاین به راحتی و با سرعت بیشتر در نظر گرفته شده است.

Strix GTX 980 و Strix GTX 970 توسط ایسوس و به صورت پیش فرض اورکلاک شده و فرکانس پردازنده گرافیکی آن ها به ترتیب به 1279 مگاهرتز و 1253 مگاهرتز افزایش یافته است. این دو کارت گرافیکی به 4 گیگابایت حافظه GDDR5 مجهز هستند. در زمان اجرای بنچمارک 3DMark Fire Strike Extreme در رزولوشن 1920x1080 FHD عملکرد کارت Strix GTX 980 به نسبت 3.7 درصد و کارت گرافیکی Strix GTX 970 به نسبت 7درصد سریعتر از کارت مرجع به ثبت رسیده است.

Strix GTX 980 به همراه برچسب های قرمز و سیاه متالیک ارائه میشود تا گیمرها بتوانند بدنه کارت گرافیکی خود را به سلیقه و دلخواه خودشان تزئیین کنند.

بازی در سکوت کامل

کارت Strix GTX 980 و Strix GTX 970 هر دو از فناوری انحصاری DirectCU II ایسوس برخوردار هستند که سیستم خنک کنندگی کارت مرجع را متحول ساخته و 40 درصد حرارت بیشتری را دفع می نماید. طراحی این فناوری به گونه ای است که فرایند ازبین بردن گرما 220 درصد افزایش می یابد و درنتیجه کارت میتواند 30درصد خنک تر و سه برابر کم صدا تر کار کند و پایداری عملکرد خود را در حین پردازشهای سنگین حفظ کند.

کارتهای سری Strix ایسوس از فناوری 0dB fan برخوردار هستند که به گیمرها اجازه می دهد تا بازیهایی نظیر League of Legends و StarCarfts را در سکوت کامل اجرا کنند و این سکوت را مدیون طراحی ویژه سیستم خنک کننده این کارتها هستند.

پیش به سوی پیروزی

کارت های گرافیکی Strix GTX 980 و Strix GTX 970 از فناوری Digi+ VRM برخوردار هستند. این فناوری از مدار رگولاتور ولتاژ دیجیتالی برای کاهش نویز برق به میزان 30 درصد، کاهش 15 درصدی مصرف برق و افزایش کلی ثبات کارت 2.5 برابر بیشتر از کارت مرجع استفاده میکند. کارت گرافیکی Strix GTX 970 به صورتی طراحی شده است که تنها نیازمند یک کابل برق 8 پینی باشد تا مدیریت کابلهای درون کیس ساده تر انجام شود.

پایش و کنترل آنی با فناوری GPU Tweak

کارت های گرافیکی Strix GTX 980 و Strix GTX 970 به همراه فناوری GPU Tweak ارائه میشوند که به کاربران اجازه میدهد تا به بالاترین سطح از عملکرد کارت گرافیکی دست پیدا کنند. GPU Tweak این امکان را به کاربر میدهد تا سرعت، ولتاژ و نرخ کلاک حافظه ویدیوی GPU را به صورت لحظه ای و حقیقی کنترل کند و در نتیجه عملیات اورکلاکینگ با اطمینان و پایداری بیشتری انجام خواهد شد. به علاوه GPU Tweak از یک ابزار streaming نیز برخوردار است و سایر کاربران میتوانند به صورت همزمان بازی های در حال اجرا را مشاهده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • هادی سرلک
    هادی سرلک | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    من یکی می خوام

  • shahan
    shahan | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳

    خیلی دوسش دارم ولی خب پولشو ندارم :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی