ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چیستا؛ چیست آن که …

چیستان یک نوع بازی و تفریح قدیمی بود که با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی به خاطرات پیوست اما باز هم اپلیکیشن نویس ها به کمک ما آمده اند تا قسمتی از گذشته را فراموش ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

چیستان یک نوع بازی و تفریح قدیمی بود که با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی به خاطرات پیوست اما باز هم اپلیکیشن نویس ها به کمک ما آمده اند تا قسمتی از گذشته را فراموش نکنیم. چیستا یک اپلیکیشن حدس کلمات است که جریان سازی اپلیکیشن آفتابه در آن به وضوح مشخص است.

هر مرحله سوالی است که به شیوه ای متفاوت مطرح شده. برای مثال گفته می شود "چیست آنکه سفید است اما قند نیست، ریشه دارد اما درخت نیست؟" با اندکی تفکر و تمرکز متوجه خواهید شد که منظور طراح سوال، "دندان" بوده است.

app.ati.chista0

هر هفته به تعدادی از کاربران برتر، جوایزی از جنس سکه درون بازی اهدا می شود. به همین دلیل کاربران تلاش می کنند همیشه در رتبه های برتر باشند تا علاوه بر سکه، جوایز ویژه هم دریافت کنند. هر روز تعدادی مرحله جدید به بازی اضافه می شود بنابراین چیستا تا زمانی که آپدیت شود، تمام نشدنی است.

عرضه بازی به صورت رایگان شروع شده و ادامه خواهد یافت. همانند اغلب بازی های مشابه، چیستا هم از پرداخت درون برنامه ای برای راهنمایی بیشتر استفاده می کند. در واقع اگر جایی نتوانستید به پرسش پاسخ دهید، می توانید از سکه هایی که دارید استفاده کنید و در عوض راهنمایی بطلبید. اگر به جایی رسیدید که سکه های تان تمام شد، می توانید با اتصال به کافه بازار، و پرداخت مبالغی، بسته های راهنما دریافت کنید.

چیستا

چیستا

سازنده: فرهاد شیرزاد قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    برنامه خوبیه.

  • هادی سرلک
    هادی سرلک | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    برنامه ای برای دور هم بودن به یاد قدیما

  • علی
    علی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    تو سبک خودش بهترینه .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی