ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن FXGuru، جلوه های ویژه را به سادگی بسازید

اگر از سینما و فیلم های هالیوودی دارای جلوه های ویژه لذت می برید، از این به بعد با اپلیکیشن FXGuru می توانید خودتان خالق چنین صحنه هایی باشید. FXGuru از جمله خوش ساخت ترین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

اگر از سینما و فیلم های هالیوودی دارای جلوه های ویژه لذت می برید، از این به بعد با اپلیکیشن FXGuru می توانید خودتان خالق چنین صحنه هایی باشید.

FXGuru از جمله خوش ساخت ترین اپلیکیشن های ساخت ویدئو های با جلوه ویژه است که این روزها می توانید در گجت خود نصب کنید. با استفاده از آن، بعد از فیلم برداری و ضبط ویدئو شما قادر به اضافه کردن جلوه های ویژه هستید. مثلا می توانید در پشت بام خانه تان بایستید و از منظره ی شهر فیلمبرداری کنید، سپس روی فیلمی که گرفتید افکت انفجار بمب اتمی یا پرواز یک سفینه فضایی را به آن اضافه کنید. در نهایت با ویرایش و به اشتراک گذاشتن این ویدئوها، موجب غافلگیری دوستانتان شوید.

fxguru scrn1

این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و کار با آن راحت و لذت بخش است. بعد از وارد شدن، شما می توانید از بین جلوه های ویژه در دسته بندی های مختلف، یکی را به دلخواه خود انتخاب کرده و شروع به فیلمبرداری کنید. قبل شروع تصویربرداری، ابتدا می بایست زاویه دوربین و محل اضافه کردن افکت را تنظیم کنید، که البته تنظیمات این بخش محدود است. به طور مثال شما تنها امکان روشن و خاموش کردن فلش دوربین را دارید و گزینه ای برای فوکوس دوربین یا تنظیم رنگ در نظر گرفته نشده است.

نمونه ویدیوی ساخته شده توسط این اپلیکیشن

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/FxGuru-20140905-134543.mp4"]

نکته ی منفی دیگری که در مورد FXGuru می توان گفت، این است که متأسفانه استفاده از بیشتر افکت های موجود در آن، نیازمند پرداخت هزینه است، با این وچود چندین افکت مجانی بسیار جالب هم در این اپلیکیشن وجود دارد که با آنها می توانید دست به ابتکارهای جالبی بزنید.

در بخش تنظیمات گزینه هایی برای تغییر رزولوشن تصویر، حجم فایل و تنظیم فریم ریت هم وجود دارد، که می توانید به وسیله آنها تصاویر شفاف تر و حرفه ای تری را خلق کنید. شاید بزرگ ترین نقطه ضعف این اپلیکیشن پولی بودن بیشتر امکانات آن باشد.

اگر دوست دارید توانایی تان در ساخت صحنه های اکشن را محک بزنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم همین حالا FXGuru را دانلود کنید.

FxGuru

FxGuru

سازنده: Picadelic قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 49 / 62 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • farnaz goli
    farnaz goli | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

    برنامه رایگانه! ولی همه افکتهاش بجز 2-3 تا پولی هستن! کاش افکت های بیشتری رایگان داشت ادم راحت میتونست استفاده کنه

  • farnaz goli
    farnaz goli | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

    برنامه فوق العاده کاربردیه

  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • امین بیگ زاده
    امین بیگ زاده | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    string(113) "از همه ی دوستان عزیز بابت پیام های خوشامدگویی شون ممنونم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی