ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری ۲۵ میلیون دلاری شیائومی در شرکت iHealth

شیائومی یکی از بزرگترین سازندگان تلفن همراه هوشمند در چین است که محصولات اخیرش جزو پرفروش ترین های بازار شده است. البته هنوز تلفن های هوشمند این شرکت در بازار کشورهای غربی به ندرت دیده ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۸

شیائومی یکی از بزرگترین سازندگان تلفن همراه هوشمند در چین است که محصولات اخیرش جزو پرفروش ترین های بازار شده است. البته هنوز تلفن های هوشمند این شرکت در بازار کشورهای غربی به ندرت دیده می شود اما به گفته مدیران این شرکت، در حال گسترش دامنه فعالیت های خود هستند.

اگر خاطرتان باشد، چندی پیش شیائومی از دستبند سلامتی خود به نام MiBand رونمایی کرد و حالا، خبری به دستمان رسیده که این شرکت در حال سرمایه گذاری در شرکت iHealth Lab با رقم ۲۵ میلیون دلاری است. شرکت مذکور، یکی از فعالان در ساخت دیوایس های هوشمند سلامتی مثل اولین دستبند وایرلس سنجش فشار خون (عرضه شده در سال ۲۰۱۲) و گجت محاسبه گر مقدار گلوکز خون (عرضه شده در سال ۲۰۱۳) است.

محصولات این کمپانی برای اولین بار توسط فروشگاه های خرده فروشی اپل به فروش رفت و حالا در توسط شرکت های Walgreens، Best Buy و همچنین آمازون در سرتاسر دنیا به فروش می رسند. همچنین iHealth در حال ساخت یک اپلیکیشن به همراه سازگاری کامل با HealthKit اپل است که البته این روزها حال ناخوشی دارد و اهالی کوپرتینو هم عرضه آن را به دلیل رفع ایرادات به تاخیر انداخته اند.

ihealth_bg1_f-jpg

محصولات و سرویس های کمپانی iHealth باعث می شوند بیمار و پزشک از طریق تکنولوژی به یکدیگر دسترسی داشته باشند. پزشک می تواند از طریق این دستگاه ها به صورت مجازی از وضعیت سلامتی بیمار خود مطلع شود و در صورت نیاز اقدامات لازم را برای بهبود او انجام دهد.

این شرکت قصد دارد با پولی که شیائومی در آنجا سرمایه گذاری کرده، به فروش بیشتر محصولات خود به صورت بین المللی بپردازد. هنوز مشخص نیست که مخاطبین محصولات آتی مصرف کنندگان یا پزشکان خواهند بود و شاید هم هردو. ولی پر واضح است که شیائومی به خوبی قصد دارد در پروژه اینترنت اشیاء حضور فعالی داشته باشد و در این مسیر به پیشرفت حوزه سلامتی هم کمک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • هادی سرلک
    هادی سرلک | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    قضیه اون جاسوسی چی شد؟

  • Saeid786
    Saeid786 | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    من حال ندارم بخونم یکی بگه چیه؟

  • نیما
    نیما | ۳۰ شهریور ۱۳۹۳

    بابا این اومده لباس پوشیدن استیو جابز رو هم کپی کرده
    از کاربرا هم دزدی میکرده
    من که بهش اعتمادی ندارم
    در ضمن iHealth باید مال اپل باشه :))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی