ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال عرضه تبلت نکسوس ۹ توسط اچ تی سی در آینده نزدیک

اچ تی سی از سال ۲۰۱۱ هیچ تبلتی عرضه نکرده و در مورد دستگاه نکسوسی هم از سال ۲۰۱۰ هیچ اقدامی نداشته، اما به نظر می رسد به زودی هر دوی آنها را در یک ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

اچ تی سی از سال ۲۰۱۱ هیچ تبلتی عرضه نکرده و در مورد دستگاه نکسوسی هم از سال ۲۰۱۰ هیچ اقدامی نداشته، اما به نظر می رسد به زودی هر دوی آنها را در یک دستگاه با نام نکسوس ۹ معرفی خواهد کرد. شایعه ای که از تابستان در این رابطه شروع شده بود، امروز از طریق منابع نزدیک به وال استریت ژورنال تایید شد و به احتمال بسیار زیاد، تبلت نکسوس ۹ توسط این شرکت تایوانی و با همکاری گوگل و تحت پروژه اندروید وان ساخته خواهد شد.

وال استریت ژورنال می گوید مهندسان اچ تی سی در این اواخر بین مرکز اصلی این شرکت در تایوان و مانتن ویو در رفت آمد بودند تا ۲ کمپانی با یکدیگر به توافق نهایی ساخت یک تبلت ۹ اینچی جدید برسند.

اوایل این ماه، در جریان شکایت پتنتی انویدیا علیه کوالکام و سامسونگ به این نکته اشاره شده بود که انتظار می رود که نکسوس ۹ محصول شرکت اچ تی سی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ عرضه خواهد شد و از چیپ تگرا K1 بهره خواهد برد.

به هر صورت گوگل و اچ تی سی این خبر را تکذیب کردند اما غول جستجوگر این جمله را در جواب گفت:

اندروید یک اکوسیستم جامع است و بسیاری از سازندگان به خوبی با آن اخت گرفته اند. فضای کافی برای بسیاری از شرکای خوش ذوق برای همکاری و نوآوری با اندروید وجود دارد.

به احتمال زیاد این محصول (در صورت عرضه) با نسخه نهایی اندروید L معرفی می شود. اما برای صحت یا سقم این خبر باید بیشتر صبر داشته باشیم. دیدگاه شما در رابطه با همکاری احتمالی گوگل و اچ تی سی در تولید نکسوس ۹ چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • هادی سرلک
    هادی سرلک | ۱ مهر ۱۳۹۳

    با k1 عالی میشه

  • Amir Reza
    Amir Reza | ۳۱ شهریور ۱۳۹۳

    فکر میکنم اچ تی سی یه تبلته تمام عیار معرفی کنه با توجه به کارنامه ای که داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی